galskapen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har lest i manualen at det skal være mulig å stille på MP i BIOS på HK, men jeg får ikke det... Jeg har en 2.4Ghz Northwood socket 478(CPU), MSI 865PE Neo2-Platinum(HK) og TwinMOS 512mb 400mhz cl2.5(RAM). hva er problemet? Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Multiplier er sperret på intel prosessorer Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 er det noen hardcore eller software måte å åpne Multiplier på?(helst software) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 er det noen hardcore eller software måte å åpne Multiplier på?(helst software) hardware mener du vel Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 jaja.. hardcore hardware modd, da... lurte uansett på om noen visste andre kule ting man kan gjøre med en slik prosessor for å øke ytelsen? (ikke eksotisk kjøling eller vannkjøling her) Gjerne litt hardcore... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er vel bare Extreme Edition og Engeneering Samples som kommer med multiplier du kan stille opp og ned på Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nei, du kan ikke stille på MP. Som sagt er det bare ES osv. som har denne muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå