Gå til innhold

2.1 eller 5.1?

Anbefalte innlegg

he he forvare meg:

1) Hvis du sverger til høytalere når du er på LAN, sier dette mer om deg. Kun IDIOTER drar med seg sitt flotte 7,2 anlegg på LAN.

2) Med hodetelefoner kan du ha høy lyd. Det vil si at spillet blir mer intenst. Kom ikke her med at du bor alene og det finnes ikke naboer / samboere / foreldre i 10 mils omkrets og at du kan spille så hlyt du vil med høytalerne

3) Med hodetelefoner kan du ha mikrofon på de ;) Snakke med medspillere er et must på elite nivå

Høytalere er greit når du har venner på besøk og skal spille litt musikk eller se en film sammen.

1) På LAN drar man med seg sin stereoforsterker og et gromt headset, den er jeg med på.

2) Jeg er kanskje i den heldige posisjon, da, at det bor bare ungdommer ("unge mennesker") i de andre leilighetene i dette huset. Og kjæresten min har ikke spesielt mye imot lyd. (Mamma lot meg også spille så høyt jeg ville da jeg enda bodde hjemme...) Spiller ikke høyere enn ørene tåler, dog.

3) Nå går det ann å ha "stasjonære" mikrofoner, også, stående på et stativ, pekende mot deg.

Syns det er ganske digg å kunne høre folk skyte bak meg osv. Men så er jeg litt lydfetisjist også, har jeg hørt.

Ikke la deg lure av eska, stektfisk. Den er dritstygg. Lyden fra kortet virka derimot meget crisp. Og så kan du brukere drivere direkte fra Via, istedetfor å måtte lide med f.eks. TerraTec som er skikkelig sløve og som ikke har kommet med noe nytt siden beta-drivere i mai eller noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...