Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Spybot og AVG antivirus Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Nå har jeg endret litt her: Avast AV Zonealarm firewall Ad-aware se personal Spybot Registry mechanic CCleaner xoftspy Ruter med brannmur/mac filter Firefox Kanskje litt overdrevet men... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Outpost brannmur NOD32 antivirus Microsoft antispyware+Spyware Blaster restricted sites-liste Mail Washer epostfiltrering SafeXP for deaktivering av usikre XP-innstillinger Alle unødvendige tjenester avslått i henhold til Black Viper Lenke til kommentar
oknp Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 avast zone alarm ad aware win xp pro sp2 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Giant antispyware Det hjelper jo bare mot spyware! Jeg har det alle skal ha, nemlig antivirus, brannmur og antimalware. -Brannmur på routeren. -Sygate Firewall. -F-secure. -Ad-aware. -Spybot Search & Destroy. -Microsoft Antispyware. -Godt bondevett. Jeg har aldri hatt virus eller malware. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg har det alle skal ha, nemlig antivirus, brannmur og antimalware. De som bruker noe annet enn Windows trenger vel strengt tatt ikke noe mer enn brannmur. og oppdatert OS. Btw, malware er samlebetegnelse for virus, ormer, spyware o.s.v. EDIT: Forresten, er det ingen Windows-brukere som har tenkt på å ikke kjøre som administrator? Endret 1. mai 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Det finnes jo virus for andre operativsystemer enn Windows da. ------- Å ikke kjøre som administrator vil ikke hjelpe stort... Endret 1. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, men eksempelvis til Linux finnes det ingen i dag som fungerer på et fullt oppdatert GNU/Linux operativsystem. Til Mac OS kan jeg kanskje si tja, men hvis man laster ned patcher der også, er man fortsatt mer sikker enn med Windows og antivirus. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 GNU/Linux, oppdatere innimellom. Hardware firewall i NAT-boksen Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 NAV 2002 Zonealarm Ad-Aware SE Sitter bak en SonicWall. Er ikke sikker på modell... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Norton AntiVirus 2004 Microsoft Anti Spyware Crap Cleaner Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Norton AntiVirus 2004Microsoft Anti Spyware Crap Cleaner JA, jeg liker også ccleaner veldig godt. Det eneste som er dumt er at den sletter filewne " som gjør at det går greit med automatisk innlogging her på forumet+andre steder) Lurer på hvordan man kan hindre dette? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Norton Antivirus (NIS) Norton Firewall NAT Firewall (Router) Ad-Aware SE Firefox Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 F-Secure Internett protection 2005 FireFox Router med div. firewal's. spybot Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Microsoft Antispyware Ad-Aware Se Personal NAV 2004 Spybot Search&Destroy Microsoft xp service pack 2 sin brannmur Har ikke opplevd virus etter at jeg fikk datamaskinen tilbake Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dette er det jeg kjører i dag: Operativsystem: Windows 2000 Pro Eng+Sp4 Sikkerhetspakke: Norton Internet Security 2005 Antispyware: Ad-Aware SE 1.06 Pro Antispyware: Spybot and Destroy 1.4 Nettleser: Opera 8.02 Skrudd av noen tjenester som ikke trengs Oppdaterer systemet jevnlig Brannmur i routeren er det også. Ellers så er det jo sunn fornuft da det mest sikkerhetsmessige jeg har gjort på pc`ene mine er nok at jeg bytta ut Internet Explorer mot Opera. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Vil noen inn på pcen din, så kommer de inn. En ok firewall holder bare "speider gutter" ute. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 -Win XP med SP2 (inkl. brannmur) -ZoneAlarm Security Suite 6 -Spybot 1.4 -Ad-Aware SE Personal Edition 1.06 -Avant Browser 10.1 build 17 -Symatec AntiVirus 9.0.0.338 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Fedora Core 4, sier vel nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå