Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ad-Aware er da sant at ad-aware lagger virus? Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Norton antivirus 2004 Spy sweeper Opera Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Antivirus: Norton Brannmur: ZoneAlarm (Gir kun tilgang for dei programma eg har bruk for) Antispyware: Ad-Aware og SpyBot Nettleser: Opera Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) IXEPLORER er dårlig fordi da er så masse popup og masse tull med da (i hvertfall hos meg) Opera eiger fordi da er kjempe bra, du trenger ikkje ha 10 IE nede på oppgavelinjen, der med opera så ligger alt innpå programmet. Endret 1. oktober 2004 av Shitkaka Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 - Router med NAT, firewall, DoS protection og Block WAN ping - Norton Internet Security 2005 - Ad-Aware SE Professional 1.04 - Spybot - Search & Destroy - XoftSpy Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Norton Internet Security 2004 Ad-Aware Spybot Spywareblaster Sunn fornuft Scanner også med Housecall når det er virus på gang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei..Jeg tenkte jeg skulle høre hva slags sikkerhetsløsninger dere bruker?? Hvilke programmer har du innstallert og er du fornøyd med dem?? Gi gjerne en karakter på 1-10 eller/og en kommentar til programmet. Gi også dine tips til hvilke programmer du mener andre burde anskaffe. Min sikkerhetsløsning: Norman virus control - karakter: 5. Den fulgte med pc'en så jeg bruker det fortsatt. Norman personal firewall- en helt grei brannmur Ad-aware se personal v.1.05 - Ett skikkelig bra program som jeg anbefaller alle å anskaffe. spybot search og destroy 1.3 - Et bra program som funker veldig bra i kombinasjon med ad-aware. Trial: Nod 32 antivirus system - Følte at jeg trengte noe i tillegg til norman. Et knallbra antivirusprogram. The cleaner - akkurat anskaffet dette programmet som skal oppdage trojanere på maskinen. vorker bra Da har jeg lyst til å høre alle deres sikkerhetsløsninger. Edit: Endringer og skrivefeil Norton 2k4 antivirus og firewall!!!! tar alt!!! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Headcleaver: Hva med spyware/adware da.. Trodde ikke virusprogram og brannmuren tok dette..kannskje lurt aa innstallere ad-aware/spybot eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kannskje lurt aa innstallere ad-aware/spybot eller noe i den duren. har ad-aware. glemte bare å skrive det Lenke til kommentar
8086 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Slacware: Skriptet eget iptables filter + skrudd av alle unødvendige tjenester. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Nod32=karakter 10 Sygate Personal Firewall Adaware Spybot Microsoft Antispyware CWshredder Firefox Det var vell det grunnleggende. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Windows XP sin egen firewall + Norton Antivirus Aldri hatt problemer med spyware/adware eller virus. Bruker kun IE når jeg surfer, har satt windowsupdate til automatisk. Endret 18. april 2005 av Shimano Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Opera eiger fordi da er kjempe bra, du trenger ikkje ha 10 IE nede på oppgavelinjen, der med opera så ligger alt innpå programmet. Det kan man jo også med Firefox. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sikret pcen på følgende måte: Linksys router med svært få porter åpne, kjører i tillegg software firewall, Avg antivirus gratis versjon, Spybot og Spyware blaster. I tillegg til avbiter og Star hagle kaliber 12. Så en hver er velkommen til å prøve seg Lenke til kommentar
amarios Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 NOD32 AdAware 6.0 Spywareblaster Sygate Personal Firewall (greier meg fint uten, men for å være litt sikrere) alt annet blir bare tull syns jeg, sluker opp for mye minne... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 NOD32 Sygate Personal Firewall Microsoft Antispyware Ad-Aware Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 -ZoneAlarm brannmur -NOD32 antivirus. Prøver ut trial utgaven. Fungerer bra. Før brukte jeg Antivir .Var også fornøyd med dette programmet. -Spyboot s&d -AdAware -Firefox Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 -McAfee Virusscan 2005 9.0 -Ad-Aware SE Professional 1.05 + Ad-Watch SE -MS Antispyware -Brannmur i router'n (Smc7004VBR V.2) Hmmm... Har jeg glemt noe nå? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) *snip* hmm..hvordan jeg sikrer datamaskinen ? Fysisk: Lar være å rydde, i håp om at hvis det skulle komme en innbrudstjuv inn vindauget, så finner`n ikke frem. Fra den "wide webben": Lar være å la andre enn meg surfe på dataen, eller vanlig datavett med avast(nylig installert) og ...ja, det var igrunn det hele. Eneste gangen jeg hadde virus, var da en kompis var innom på noen delte mapper jeg hadde(lan) og utbrøt: "du, har du virus ?" Kanskje jeg er heldig ? >Edit: "the return of Leif" Endret 24. april 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå