Gå til innhold

Rot mer microplex.no


Anbefalte innlegg

Nå synes jeg at jeg har ventet lenge nok til at jeg med æren i behold kan legge ut mine irritasjoner vedr. microplex og ordre behandlingen deres.

 

10.09

Bestilte jeg en rekke deler til vammkjøing samt nytt kabinett.

Totalt ca 7 400. Noen av varen var ikke på lager, men ventet inn den 15

 

12.09

Fikk mail fra microplex.no vedr. fraktkostnader siden disse ikke kunne beregnes automagisk og derfor må bekreftes. Bekreftelse ble sendt, samt forespørsel om de kunne legge til et T stykke til orderen.

 

15.09

Ny mail fra microplex.no om at de var usikre på hva jeg skulle ha T stykket til. Mener selv at dette kom klart nok frem i mail av 12.09, men dog... "forklaring" sendt.

Annkomst dato for manglende deler flyttet til 22.09

 

18.09

Siden leveringsdato ble utsatt så pass lenge tenkte jeg at jeg kunne bestille de resterende delene, deriblandt "aquaero" (tidligere omtalt T stykke blir lagt denne "ordren"). Total ordreverdi nermer seg 10K eks. frakt

 

20.09

Mottar mail fra microplex.no. De har enda ikke fått oppdatert ordren siden de har hektiske dager der. De regner med å få oppdatert ordren dagen etter (21.09) og jeg skulle da få svar på event. spørsmål. Dvs. de som vedkommende kunne svare på. Deres "vannkjølingsekspert" er i Kina og kommer ikke tilbake før uken etter. Nå anser ikke jeg spørsmål som t.d. vil rev. aquastream pumpen er som noe de skulle trenge "ekspert" hjelp til å svare på.

 

Etter dette har jeg ikke hørt noe fra microplex.no

Sjekker nettsiden for event. oppdateringer av ordren, men ingen endring.

Manglende deler er nå på lager, de fikk dem 22.09.

En ting er at de ikke har sent pakken ennå, men at de ikke en gang har kunnet oppdatere ordren irriterer meg.

 

 

Edit:

Jeg kan nå legge til at jeg har handlet flere ganger hos microplex tidligere og disse har jeg ikke hatt noen problemer med.

 

Kommentarer vedr. event. skrivefeil er meningsløst.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror de sliter med arbeidsmengden for tiden. Jeg hadde nettop en retur sak med de som tok 3 mnd før det var over. Hadde en vannpumpe med periodisk feil som gjorde at den sluttet å fungere med jevne mellomrom. Selvfølgelig fungerte den da de fikk den, så den ble sendt litt frem og tilbake. Men de erstattet varer med periodiske feil så vi ble enige om at jeg skulle få en ny pumpe tilbake.

 

På slutten gikk kommunikasjonen veldig treigt, kunne oppleve at det gikk en uke før jeg fikk svar på mailer. Jeg måtte hele tiden minne de på at jeg fortsatt ikke hadde fått erstatningsvaren. Til slutt, 3 uker etter at vi ble enige om ny pumpe, kom varen, i oppkrav.. Det var til og med feil pumpe..

 

Men heldigvis ordnet de opp og jeg kunne hente pumpa uten å betale. Men det er en pumpe jeg ikke kan bruke. Heldigvis finnes det alternative butikker man kan bruke..

Lenke til kommentar

LOL :p

 

Fikk mail fra microplex.no kl.16:02

 

Hei

 

Beklager sent svar. Det har vært veldig hektisk her denne uken og vi ligger dermed dessverre etter i besvarelsen av mail

 

Jeg har lagt til varene du har du vil ha i tillegg til ordren din nå

 

Versjonen vi har av aquaero på lager skal være rev 1.5

 

Vedrørende dine andre spørsmål om vannkjøling så må nesten Hans Petter svare på dem og han er for tiden på forretningsreise i Kina - han er tilbake i slutten av neste uke

 

Varene du har bestilt sendes til deg på mandag regner jeg med

 

 

Ikke dårlig 17min fra jeg la ut på forumet er plutselig ordren registrert.

Sikkert bare tilfeldig, men arti. Får bare vente på ankomst nå da :)

Lenke til kommentar
LOL :p

 

Fikk mail fra microplex.no kl.16:02

 

Hei

 

Beklager sent svar. Det har vært veldig hektisk her denne uken og vi ligger dermed dessverre etter i besvarelsen av mail

 

Jeg har lagt til varene du har du vil ha i tillegg til ordren din nå

 

Versjonen vi har av aquaero på lager skal være rev 1.5

 

Vedrørende dine andre spørsmål om vannkjøling så må nesten Hans Petter svare på dem og han er for tiden på forretningsreise i Kina - han er tilbake i slutten av neste uke

 

Varene du har bestilt sendes til deg på mandag regner jeg med

 

 

Ikke dårlig 17min fra jeg la ut på forumet er plutselig ordren registrert.

Sikkert bare tilfeldig, men arti. Får bare vente på ankomst nå da :)

stor ordremengde og klarer derfor ikke å betjene kundene :thumbdown: men lese på hardware.no i arbeidstiden det har de tid til :hmm:

Lenke til kommentar

Sant sant Snekker`n. Det er uansett dårlig at en må vente så lenge på svar, eller i det hele at de skal behandle ordren videre etter at de selv har sagt de skal gjøre dette.

 

Er ikke fornøyd med behandlingen av denne ordren fra microplex. Greit nok at de kan ha mye å gjøre, men når kunden må vente såpass lenge er det noe som ikke stemmer. Om det er "eksperter" i Kina eller for få ansatte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...