Dingot0m Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg ville bare bevise at postene ikke ble slettet jeg. Har ikke sagt noe annet, har jeg? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 QUOTE (Dingot0m @ 25/09/2004 : 17:33)Jeg prøvde nå i mitt ege IPB-forum, opprette bruker, poste noen poster, for så og slette brukeren via Admin CP. Alle postene står igjen, og brukeren står oppført som "Unregistered". Nice try, kilogram EDIT: Goophy var før meg, ja... Dette var iallefall sant på phpBB-forumet som me brukte før. Eg hadde tydeligvis ikkje sjekka kva som skjer på IPB-forumet, så det var der eg bæsja litt på leggen. Uansett, me skal _aldri_ slette brukarar, og eg var ikkje klar over at dette hadde skjedd tidlegare. Det har skjedd at me har gitt brukarar nye namn, men då følgjer jo sjølvsagt postane med over på den nye brukaren. Og hovudargumentet mitt fell likevel ikkje bort; det vil ikkje vere nokon "sane" grunn til å slette ein brukar. Grunnen til at ein vil slette ein brukar, må jo vere å fjerne alle postane frå dene brukaren, men det skjer jo (tydeligvis) ikkje. Det er ingen vits i å fjerne brukaren frå databasen, om ein ønskjer å "plutselig" bli anonym, kan ein berre tømme profilen sin. Beklager at eg uttalte meg før eg hadde sjekka korleis det faktisk var på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg