Gå til innhold

Hvordan slette HW konto?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (Blib @ 24/09/2004 : 15:41)
Vi har som praksis å aldri slette kontoer. Du kan be om å bli bannet dersom du ønsker det, da må du ta kontakt med forumstyret @ [email protected] eller via PMs her på forumet til de som sitter i styret, eller via MSN og slikt.

Av hvilken grunn har dere som praksis å aldri slette kontoer?

Hvis jeg ikke lenger har ønske om å være medlem her så burde jeg da få lov til det.

Hvis det er sånn at dere ønsker at brukere ikke skal slette kontoen sin på grunn av at de vil endre brukernavn så skjønner jeg jo det, men finnes det andre grunner?

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar

QUOTE (Waldmeister @ 24/09/2004 : 18:21)
Hvis jeg ikke lenger har ønske om å være medlem her så burde jeg da få lov til det.
Hvis det er sånn at dere ønsker at brukere ikke skal slette kontoen sin på grunn av at de vil endre brukernavn så skjønner jeg jo det, men finnes det andre grunner?

Lurer på hva som skjer med postene til en bruker som ikke eksisterer lenger :hmm:

Lenke til kommentar

QUOTE (Waldmeister @ 24/09/2004 : 18:21)

Javisst, det er bare å lukke nettleseren og ikke være medlem lengre det. Ingen som hindrer deg. At du derimot må plage de med at de må bruke "tid og krefter" på å aktivt fjerne kontoen din (og da også innleggene dine tror jeg) er derimot ingen vits.

NB: Jeg representerer ikke forumet på noen måte nå altså, bare ytrer min mening som en annen forumbruker :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Waldmeister @ 24/09/2004 : 19:42)
Blib: jeg har på ingen som helst måte ønske om å slette kontoen min, det bare et spørsmål om hvorfor dere ikke gjør dette.
Hvis det å slette en bruker innebærer å slette alle denne personens poster så skjønner jeg at dere ikke gjør det.

Dette stemmer helt. Dersom en bruker blir aktivt fjernet fra databasen, vil alle innleggene hans også forsvinne. Derfor sletter vi _aldri_ brukere.

Lenke til kommentar

QUOTE (kilogram @ 25/09/2004 : 12:45)
Dette stemmer helt. Dersom en bruker blir aktivt fjernet fra databasen, vil alle innleggene hans også forsvinne. Derfor sletter vi _aldri_ brukere.

Det er feil. Dataene er lagret i to forskjellige tabeller i databasen, og det eneste som skjer er at alt av profilinfo, avatar, sigg og denslags forsvinner.

Lenke til kommentar

QUOTE (Dingot0m @ 25/09/2004 : 17:33)
Jeg prøvde nå i mitt ege IPB-forum, opprette bruker, poste noen poster, for så og slette brukeren via Admin CP. Alle postene står igjen, og brukeren står oppført som "Unregistered". Nice try, kilogram :)

EDIT: Goophy var før meg, ja...

Men dette vil vi jo ikke ha noe av.

Lenke til kommentar

QUOTE (Dingot0m @ 25/09/2004 : 18:33)
Jeg prøvde nå i mitt ege IPB-forum, opprette bruker, poste noen poster, for så og slette brukeren via Admin CP. Alle postene står igjen, og brukeren står oppført som "Unregistered". Nice try, kilogram :)

Og hvorfor skal vi ha X antall poster der det står "uregistrert" på?

Nei, sperr av kontoene hvis de ikke vil være her lengere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...