Maverick_2k Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg lurer på hvordan jeg kan slette HW kontoen min... noen som vet råd? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Send en mail til forumstyret. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 trykk på report og be om det eller send en melding til en moderator Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Vi har som praksis å aldri slette kontoer. Du kan be om å bli bannet dersom du ønsker det, da må du ta kontakt med forumstyret @ [email protected] eller via PMs her på forumet til de som sitter i styret, eller via MSN og slikt. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=279726 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 problemet ble løst for et par dager tilbake og mailene holder på å bli gjennomgått. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) QUOTE (Blib @ 24/09/2004 : 15:41) Vi har som praksis å aldri slette kontoer. Du kan be om å bli bannet dersom du ønsker det, da må du ta kontakt med forumstyret @ [email protected] eller via PMs her på forumet til de som sitter i styret, eller via MSN og slikt. Av hvilken grunn har dere som praksis å aldri slette kontoer? Hvis jeg ikke lenger har ønske om å være medlem her så burde jeg da få lov til det. Hvis det er sånn at dere ønsker at brukere ikke skal slette kontoen sin på grunn av at de vil endre brukernavn så skjønner jeg jo det, men finnes det andre grunner? Endret 24. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Litt av årsaken er vel kanskje at ingen andre skal overta brukernavnet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 QUOTE (Waldmeister @ 24/09/2004 : 18:21) Av hvilken grunn har dere som praksis å aldri slette kontoer?Hvis jeg ikke lenger har ønske om å være medlem her så burde jeg da få lov til det.Hvis det er sånn at dere ønsker at brukere ikke skal slette kontoen sin på grunn av at de vil endre brukernavn så skjønner jeg jo det, men finnes det andre grunner? Lurer på hva som skjer med postene til en bruker som ikke eksisterer lenger Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 QUOTE (Waldmeister @ 24/09/2004 : 18:21) Av hvilken grunn har dere som praksis å aldri slette kontoer?Hvis jeg ikke lenger har ønske om å være medlem her så burde jeg da få lov til det. Javisst, det er bare å lukke nettleseren og ikke være medlem lengre det. Ingen som hindrer deg. At du derimot må plage de med at de må bruke "tid og krefter" på å aktivt fjerne kontoen din (og da også innleggene dine tror jeg) er derimot ingen vits. NB: Jeg representerer ikke forumet på noen måte nå altså, bare ytrer min mening som en annen forumbruker Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Blib: jeg har på ingen som helst måte ønske om å slette kontoen min, det bare et spørsmål om hvorfor dere ikke gjør dette. Hvis det å slette en bruker innebærer å slette alle denne personens poster så skjønner jeg at dere ikke gjør det. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 QUOTE (Waldmeister @ 24/09/2004 : 19:42) Blib: jeg har på ingen som helst måte ønske om å slette kontoen min, det bare et spørsmål om hvorfor dere ikke gjør dette.Hvis det å slette en bruker innebærer å slette alle denne personens poster så skjønner jeg at dere ikke gjør det. Dette stemmer helt. Dersom en bruker blir aktivt fjernet fra databasen, vil alle innleggene hans også forsvinne. Derfor sletter vi _aldri_ brukere. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) QUOTE (kilogram @ 25/09/2004 : 12:45) Dette stemmer helt. Dersom en bruker blir aktivt fjernet fra databasen, vil alle innleggene hans også forsvinne. Derfor sletter vi _aldri_ brukere. Det nekter jeg å tro. Endret 25. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Er vel flere brukere som er slettet, men postene er her fortsatt... "Candyfloss" bla. (Første jeg kom på). http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1539754 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg prøvde nå i mitt ege IPB-forum, opprette bruker, poste noen poster, for så og slette brukeren via Admin CP. Alle postene står igjen, og brukeren står oppført som "Unregistered". Nice try, kilogram EDIT: Goophy var før meg, ja... Endret 25. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 QUOTE (kilogram @ 25/09/2004 : 12:45) Dette stemmer helt. Dersom en bruker blir aktivt fjernet fra databasen, vil alle innleggene hans også forsvinne. Derfor sletter vi _aldri_ brukere. Det er feil. Dataene er lagret i to forskjellige tabeller i databasen, og det eneste som skjer er at alt av profilinfo, avatar, sigg og denslags forsvinner. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hvorfor ble candyfloss bannet/sletta? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 QUOTE (ATi-Radeon @ 25/09/2004 : 17:45) hvorfor ble candyfloss bannet/sletta? Ville ha et annet navn... Det ville hun to ganger. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 QUOTE (Dingot0m @ 25/09/2004 : 17:33) Jeg prøvde nå i mitt ege IPB-forum, opprette bruker, poste noen poster, for så og slette brukeren via Admin CP. Alle postene står igjen, og brukeren står oppført som "Unregistered". Nice try, kilogram EDIT: Goophy var før meg, ja... Men dette vil vi jo ikke ha noe av. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 QUOTE (Dingot0m @ 25/09/2004 : 18:33) Jeg prøvde nå i mitt ege IPB-forum, opprette bruker, poste noen poster, for så og slette brukeren via Admin CP. Alle postene står igjen, og brukeren står oppført som "Unregistered". Nice try, kilogram Og hvorfor skal vi ha X antall poster der det står "uregistrert" på? Nei, sperr av kontoene hvis de ikke vil være her lengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg