alpha-v Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 takker først for er fin side! jeg har et problem: XP fryser og restarter når jeg bruker mediaplayer.. får beskjed etter at det er kjørt scandisk at driveren til skjermkortet kan være feil-så spør xp om jeg vil sende feillogg til microsoft. dere alle kjenner vel den? jeg har prøvd og installere nye drivere til mitt GAINWARD geforce 2/ti 500XP kort-men akkurat det samme skjer hele tiden. da jeg installerte XP,så fant det selv drivere til kortet-men jeg har alså samme problemet med de driverene. det som egentlig feilloggen sier er at:skjermkortet kunne ikke utføre en tegneoperasjon... og det skjer som sagt i media player. jeg bruker animasjonsgrafikken i mediaplayer-og det er da det skjer.. ellers fungerer det ganske greit. var på microsoft sin side og kjørte update-tok ned det som jeg mente var relevant for min bruk.. jeg installerte faktisk XP i går..så jeg er ganske fersk med det da.. ellers så kjører jeg faktisk"trippel"boot..har win ME-2000pro og XP fordelt på tre partisjoner. her er hardwarelista mi: abit kt7a gainward geforce 2 ti/500xp creative live player 5.1 Wd 40+WD 30 gb hdd 512 mb ram(amd ok) amd athlon thunderbird 1400/266(ikke overklokket) asus isdn kort plextor 24/10/40a cd brenner creative cd rom. temperatur: 47 grader på cpu. 30 grader på mainboard. så hva tror dere er årsaken til dette problemet? takknemlig for svar -arnfinn- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå