tbend Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ser dere at CPu kjøleren har to uttak, men hvordan i skal jeg klare å fixe det? Har ingen spredere! Kjøpte sett fra Microplex! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Stemmer du bruker et Y bend , herr tbend til å fikse det . http://www.microplex.no/rubweb/prodpics/y0xnp.jpg Endret 24. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 sendte de ikke det med settet? Skal ringe Microplex, den må jeg jo ha for å få dette til å virke! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Tja de RBX blokkene jeg har fått fra Netconnection hadde dette med . Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Fant det ut! Som dere ser er det flere uttak på Vanntanken så var det noen npler som fulgte med som fixet dette! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jepp,går jo slvfølgelig ann å gjøre det på den måten , men bakdelen er at du da må ha doble slanger helt til tanken . I tillegg er det et problem om du senere skal ha flere blokker i systemet . Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Stemmer det med tanken, men som snekkern`n sier burde du tenke på å kjøpe et Y-ledd hvis systemet skal utbygges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå