Demantios Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Vet noen om en skikkelig jævlig hevn, som jeg kan bruke mot en dust??? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hevn er patetisk. Men om du må: -Bestill 250 pizzaer. -Bestill noe teit fra tv-shop eller postordekatalog. -Hell sukker i tanken på moped/bil (ondt). osv.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 tenk om jeg må betale selv da??? Skal kanskje slå opp med dama hans for`n, hvis jeg finner ut nummeret. hehe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Aha, du er avslørt. Grunnen til at du hater denne "kameraten" er at du vil ha dama hans. Tsk, tsk, you're a bad guy. Om han er en dust, så bare ignorer han, og drit i alt han foretar seg. Det lønner seg alltid i lengden. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 har aldri sett ho engang. ho bor jo langt vekk herfra. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 derfor finner jeg ikke nummeret, fordi jeg bare kan fornavnet og når man bor i en by er det vanlig at det er flere mede samme fornavn. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bumping av en ellers ganske idiotisk tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg