stimas Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei. Man skal kunne brenne ut filer til en CD-brenner vha. Explorer ("Send To" eller "Drag/Drop"). Dette fungerer ikke hos meg. Kan legge til at jeg har prøveinstallert flere brenneporogram. Kan det være disse som har "disablet" denne funksjonen i Xp? Ser ikke noe alt. for å "enable" dette heller ved å høyreklikke på den aktuelle brenneren i Explorer og så velge "Properties". Brenneren fungerer fint med Nero. Noen som kan tipse meg om hva jeg kan gjøre for å få tilbake denne funksjonaliteten? På forhånd takk. stimas Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bare åpne cd-romen (brenneren) i Windows Utforsker og trykk på Mappe knappen øverst slik at venstre menyen kommer frem. Åpne et nytt Windows Explorer vindu og dra de tingene du vil ha over på cd'en. Når du er ferdig så trykker du Brenn disse på en cd i menyen til venstre. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) *slettet* Endret 24. september 2004 av hauer Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Høyreklikk på den aktuelle brenneren og velg Egenskaper ->Innspilling. Så merker du av "Aktiver cd-brenning for denne stasjonen". Da skulle det fungere Lenke til kommentar
stimas Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Hei og takk for tilbakemeldingene. Jeg vet hvordan man brenner i Xp, men dette fungerer ikke. Det er det som er problemet. Nå får jeg melding om å sette inn en CD i spilleren, men der har jeg lagt inn en ny tom CD. Har til og med prøvd flere nye. Kanskje andre har noen tips? stimas Lenke til kommentar
stimas Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Hei pmarius. Det er akkurat dette valget jeg "savner". Finner ikke dette, uansett hvor jeg leter under denne dialogboksen. Forstå det den som kan. Takk for forslag! stimas Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei pmarius.Det er akkurat dette valget jeg "savner". Finner ikke dette, uansett hvor jeg leter under denne dialogboksen. Forstå det den som kan. Takk for forslag! stimas Hmm, snodig.. Forsøk å restarte maskinen, for å se om valget dukker opp. Det skal jo være der... Lenke til kommentar
stimas Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Under Egenskaper -> Autokjør, kan man velge hva som skal skje idet man setter i en CD-plate. Her står det "Musikkfiler". Under Handlinger kan man velge en annen funksjon. Har prøvd å sette dette til "Tom CD" og så velge "Åpne mappe for skrivbar CD med Windows Utforsker". Trykker deretter på knappen "Bruk" og så "Ok". Hvis jeg så går inn igjen på samme sted, så er det stillt tilbake til "Musikkfiler". Hvis jeg bare kunne ha fått dette til å bli permanent, så tror jeg at jeg er kommet i mål. Noen som kan hjelpe meg videre? stimas Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mye på dataen din? Prøv med reinstalasjon av Windows eller windows update... Har du SP1 eller SP2 (SP=SevicePack) Men jeg forstår ikkje at du vil bruke windows brennefunksjon framfor nero... Nero går mye raskere ein windows brenning for ein oppsumering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå