CellularDude Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Jeg har nå en K500i, og har også hatt CX65, så jeg kjenner til begge telefonene. Siemens har det klart beste filbehandlingssystemet, og er lettere å skreddersy mht. menyer. Dessuten er kameraet på CX65 helt overlegent i forhold til K500i, og de aller fleste andre mobiler med VGA-kamera. CX65 har også meget gode billedvisningsfunksjoner. CX65 kan ikke synkes med Outlook, noe som er helt idiotisk, for den har en meget bra kalender. Den nesten identiske M65 kan synkes. K510 har synkemulighet. Dersom ikke kameraet eller billedvisningsfunksjoner har høyeste prioritet, ville jeg valgt K500i. Den er kjappere enn CX65, og har mye mer ledig minne, omtrent dobbelt så mye. Den har meget logiske menyer, og man kan som på Siemens laste ned fargetema. Begge telefonene har oppgitt 300t stand-bytid, men jeg synes K500i holder best på strømmen. For CX65 har man muligheten til selv å oppgradere telefonens programvare, ved å laste ned denne fra Siemens' hjemmesider. Dette kan man ikke med K500i, og det er uvisst om det vil bli mulig i fremtiden. På CX65 var det også helt nødvendig, i og med at det var mye krøll med programvaren. Jeg har ennå ikke hatt tilsvarende problemer med K500i (har kun hatt den noen dager). Kun en gang den ble litt "fjern" da jeg skulle slette en masse telefonbokoppføringer, men den kom til hektene igjen uten restart. Begge telefonene er meget gode valg. Endret 3. oktober 2004 av CellularDude Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 på mobile-review så får K500i 105poeng og Siemens CX65 89 poeng så velg K500i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå