Gå til innhold

Står mellom Siemens CX65 og SE K500i

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hei

Skal bytte ut min SE T610, og selge den til søstra mi. Så da står jeg mellom valget av en Siemens CX65 eller SE K500i. Begge har jo like funskjoner. Men CX65 har kanskje litt større skjerm og større oppløsning enn K500i. Mens K500i er vel bedre på java(?) igjen. Hadde vært kult om den takler alt av java spill som er ute på markedet. Begge har også omtrent like stort minne til lagring av bilder. Kan man ordne egne mapper på CX65 og K500i? Kan man ha Wav ringetoner på CX65 og K500i? Kom med tips/råd til hvilken jeg bør kjøpe.

Hvordan er CX65 og K500i på sms skriving? Er K500i like treig som T610 eller er sms skrivingen sterkt forbedret?

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
k500 seff.. alti noe galt med simens tlf'ene.. da mener jeg ikke bugs osv.. for det har ALLE tlf'ene.. men det er noe spesielt rart med simens... etter min mening..

Og hvor mange Siemens-mobiler har du hatt, om jeg tør spørre?

Selv skal jeg ikke si hvilken som er best av disse to, siden jeg ikke har prøvd ut hverken den ene eller den andre.

Men å si at Siemens har lite oversiktige menyer er i hvert fall en løgnfull påstand.

Lenke til kommentar
k500 seff.. alti noe galt med simens tlf'ene..  da mener jeg ikke bugs osv.. for det har ALLE tlf'ene.. men det er noe spesielt rart med simens... etter min mening..

Og hvor mange Siemens-mobiler har du hatt, om jeg tør spørre?

Selv skal jeg ikke si hvilken som er best av disse to, siden jeg ikke har prøvd ut hverken den ene eller den andre.

Men å si at Siemens har lite oversiktige menyer er i hvert fall en løgnfull påstand.

Lite oversiktlige menyer, da sikter du vel til meg..

Det var ikke en påstand, det var ett synspunkt. Og det presiserte jeg tydelig.

Les neste gang, FØR du bruker den nøtta du sitter på.

Lenke til kommentar
k500 seff.. alti noe galt med simens tlf'ene..  da mener jeg ikke bugs osv.. for det har ALLE tlf'ene.. men det er noe spesielt rart med simens... etter min mening..

:!: ...

Dagens dummeste!

Hvordan kan du klare og prestere og si det alltid er noe galt med Siemens?

For SE er det jo aaaldri noe galt med :innocent: ..

Mener ikke at SE er værre en Siemens, men ærlig talt, alle siemens telefoner er det ikke noe galt med.. Min M65 er ypperlig, vet om en haug andre som er fornøyde og.

:roll:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Så, etter din mening og synsing, hva er det som gjør Siemens' menyer så mye mindre brukervennlige enn Sony Ericssons?

Ettersom du gjør narr av meningen min, er det ikke lov å synes en ting er lite brukervennlig nå da?

Gi en Siemens telefon til en person over 40 og du får den hivd etter deg tilbake.

Lenke til kommentar
Ettersom du gjør narr av meningen min, er det ikke lov å synes en ting er lite brukervennlig nå da?

Gi en Siemens telefon til en person over 40 og du får den hivd etter deg tilbake.

Hvem i all verden sa at jeg gjorde narr av meningen din?

Jeg klarer bare ikke å fatte hva som får deg til å mene at Siemens har så mye mindre brukervennlige menyer enn konkurrentene.

Lenke til kommentar

Da sier jeg min mening og:

Siemens menyer er og blir lette, min bror på 8 ( LES: 8 år ) har kjøpt seg ST55, og etter min mening er de menyen helt ræva, og han klarer det som gull, uten hjelp!

Og 65-serien`s menyer er betydelig bedre/lettere..

Konklusjon: Menyene er brukervennlige =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...