Gå til innhold

pappa skal ha ny mobil...

curud

Anbefalte innlegg

som topic sier, skal pappa ha ny mobil. :cry: Han har tele2 fra før, og har tenkt å benytte seg av 0,50krs tilbudene. Det står mellom sony ericsson t630, og nokia 6610i. Han har hatt nokia fra før, og er vant med de menyene. men egentlig er t630en så enkel å bruke at han bør takle den. Selv har jeg også nokia, men jeg synes at den er litt knøvlete å bruke av og til. Som at jeg ikke kan sende flere bilder eller lyder pr mms, selv om det enda er "ledig plass" etc. (men hvor mange mms sender egentlig pappa...?)

t630 har blåtann som jeg mener er en fordel, og jeg prøvde å forklare pappa hva det er, men enten så er jeg treg å forklare, eller så er pappa treg å forstå. Selv mener jeg at han skal ta t630en, men hva mener dere??

Begge har kamera, men hvordan er brukervennlighet, kvalitet etc opp mot hverandre? Nokia'en har radio, noe som jeg mener er kjekt...

Men har noen erfaringer med disse mobilene, så tas all erfaring imot med takk! :D evt. har noen linker til tester som jeg kan henvise til han?
Så kan pappa begynne å slappe av, og sitte å vente på sin nye mobil, og jeg slipper å ta den avgjørelsen for han!

:yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestemor er ca 60 og hun har t630 klarer fint og bruke den:P av de to hadde jeg kjøpt hmmm 6610i kansje eller er kamera vikitg for han? kameraet er bedre på t630.. men 6610i har mere minne og radio (den bruker jeg mye ass).. (9timer daglig) ;)

hadde kjøpt 6610i hvis ikke kamera er SÅ viktig :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...