cherryk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 TEST: Shuttle XP17 Kanskje mest kjent for sine barebone-systemer har Shuttle nå produsert sin første LCD-skjerm: XP17. Med et elegant utseende og en forholdsvis høy pris var forventningene til denne skjermen høye. Les artikkelen her Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg hadde skikkelig lyst på den skjemen, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Igjen har du gjort en kjempe jobb nussetuss Dette er bra!!! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Synd... lekker skjerm Lenke til kommentar
aschj Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg hadde ikke forventet annet. Synes ikke XPCene er noe kvalitetsprodukt heller, og mener i det hele tatt jeg har kjøpt det jeg skal kjøpe fra Shuttle. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dæven, her har Shuttle bommet stort! 6400,- for en middels grei 17" skjerm. For den prisen får man jo mange gode 19" og skikkelig råe 17". Eneste grunn til å kjøpe denne må vel være design. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg hadde skikkelig lyst på den skjemen, men ikke nå lenger. Me2. Tror det blir Eizo på meg nå. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Men hvem kommer til å kjøpe en slik skjerm som dette når prisen er 6000kr? Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Men hvem kommer til å kjøpe en slik skjerm som dette når prisen er 6000kr? De som ikke leser denne testen Lenke til kommentar
Intel Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 fin skjerm og veldig bra test Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Nussetuss? så ikke nicket først.. Endret 24. september 2004 av sjursen Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 det er meg det? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Igjen har du gjort en kjempe jobb nussetuss Dette er bra!!! Stussa på den der først jeg også til jeg så nicket Bra test, synd skjermen ikke var så bra. Endret 24. september 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 me2, trodde det var "samboer-things" ute å gikk^^. God jobb tussnuss. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bra test. Et stort pluss er det at skjermen går på 12V fra den eksterne strømforsyningen. Dette gjør at man kan bruke skjermen som TV på hytta, eller i bil og båt. Har den innebygget tuner? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 med tanke på at den kommer fra shuttle så hadde det vært litt spennende om dem hadde laga det til slik at du kunne henge fast en dvd-rom, hd, hovedkort osv på baksiden av den hjemmebygget flat pc hmm, hadde vært enda mer genialt om en fikk plass til trådløst tastatur og mus in den bæreveska (hvem pokker trenger bæreveske for noe annet den en laptop tro?). pakk alt nedi og ta deg en tur på lanparty Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Tror noen har tenkt tanken før deg: http://www.apple.com/imac/ (Jeg tester gjerne en sånn ) Men er enig i det. Bærevesken til skjermen var superpraktisk og den var kjempeenkel og ta med seg - synd det andre ikke var like bra... Endret 26. september 2004 av nussetuss Lenke til kommentar
beh Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg fant en video et eller annet sted der noen gutter tester om en XP17 tåler ting som kan forekomme på en LANparty nå til dags... hesthamar.com/files/shuttle-divx1500nfd.avi Jeg har ikke noe med denne filmen å gjøre, husker ikke hvor jeg fant videoen men siden er nede nå... Edit: hmm det står jo tomshardware i begynnelsen av fila da... Endret 27. september 2004 av beh Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Tror noen har tenkt tanken før deg: http://www.apple.com/imac/ (Jeg tester gjerne en sånn ) du, jeg er fullt klar over imacen men jeg snakker om noe for selvbyggere. rett og slett en flatskjerm med plass til å montere ett vanlig atx hovedkort eller lignende bakpå og oppheng for hardisk og optisk enhet. skjermer er en av dem tinga som blir bytta sjeldnest. sony har også en imac lignende sak ute på markedet, og kjør en søk på hip-e så finner du enda en wintel basert løsning (som du til og med kan henge på veggen om du vil). macer er greit for dem som leverer boksa til verksted om dem har addware innfeksjon, jeg liker maskiner hvor jeg kan røske ut og bruke andre steder alt og litt til eller modifisere etter eget forgodtbefinnende. angående den filmen så er ikke akkurat airsoft standard utstyr på norske lan da. men skjermen i seg selv overlevde, verre med den glassplata foran. lurer på om at hvis dem hadde brukt en annen type glass for den plata eller noe så hadde det ikke knust... Endret 27. september 2004 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå