FalcoN200285 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jeg lurer på hvordan skal man måle opp før du skjerer opp på kabinetdøra man skal jo ha gummi list imellom også ikke sant ? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jeg lurer på hvordan skal man måle opp før du skjerer opp på kabinetdøra man skal jo ha gummi list imellom også ikke sant ? bruk maskerings teip og tegn på hullet ... trenger ikke list men funker fint som pynt\feste... kan bruke silikon til å feste lykke til Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 jeg har bestilt dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKLSCL Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 i det settet skal det følge med en skive som du legger inntil plexiglasset, for å få rett avstand mellom kabinettet og plexien. det følger forøvrig med bruksanvisning i settet. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 glem det jeg fant en guide her på overklokking! Lenke til kommentar
ossy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 det er tykkelsen på stammen inne i gummilista som bestemmer hvor mye du må legge på. mål tykkelsen på stammen og legg på 2 mm slik at det ikke blir så himmla trangt når du skal vrenge lista på plass. det lønner seg å smøre innsiden av gummilista med litt zalo for å få den å smokke lett på. et triks er å legge en tråd rundt inne i gummilista og bruke denne til å trekke gummilista over metallet. Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 du trenger bare maskeringsteip Lenke til kommentar
Dolve Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Off topic: Hvor kjøper man pleksiglass? Har spurt en i en del databutikker, men ingen engang vet hvor man får kjøpt/bestilt dette? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Off topic: Hvor kjøper man pleksiglass? Har spurt en i en del databutikker, men ingen engang vet hvor man får kjøpt/bestilt dette? Snakk med en glassmester! Eksempel Microplex.no selger vindus-kit og clas olson selger litt tykkere som kan brukes til eks. vannblokker Da er vel alle glade og denne posten kan få vile i fred? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå