Anette_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Da jeg leste emnetittelen trodde jeg det var snakk om 9500, den er jo nokia og mer "super" enn denna... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det eneste jeg reagerer på er oppblåsingen av GPS'en... Hva er nytt med det da? Det er jo mulig å få GPS til Nokia 6600 også: http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=23&Language=1 Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er en "supermobil". Den er bare ikke så voldsomt revolusjonerende at det gjør noe. Kameraet vil jo allikevel bli et av de absolutt beste på markedet, så å si at det er "vanlig" er jo bare tull. Er det bare meg som synes at uviklingen går vanvittig tregt? Så vidt jeg husker var Nokia 7650 den første kameramobilen i Norge? (i alle fall en av de første). Det er mange år siden, men allikevel er det svært lite som skiller 7650 og 6670. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er det bare meg som synes at uviklingen går vanvittig tregt? Så vidt jeg husker var Nokia 7650 den første kameramobilen i Norge? (i alle fall en av de første). Det er mange år siden, men allikevel er det svært lite som skiller 7650 og 6670. Overhodet ikke bare deg nei. Selv synes jeg det er rart at de fortsatt holder seg til 208x176. Dagens teknologi tillater mye høyere oppløsning enn det, ennten med samme skjermstørrelse, eller større. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hvis det er en supermobil, lurer jeg på hva de kaller P910! hei P910 er en PDA med mobilfunksjoner,ikke en mobil Endret 24. september 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg vil kalle det omvendt. En mobil med PDA muligheter, mens f.eks Qtek 1010/2020 er en PDA med mobilfunksjoner. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvis det er en supermobil, lurer jeg på hva de kaller P910! "Den nye superdupermobilen fra SE er her.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå