[c]hassum Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Har prøvd med aller nyeste Fireburner (2.1.1), men den vil ikke finne brennern. Hadde samme problemet med Nero før, men det løste seg når jeg oppgraderte til nyere versjon. Har også oppgradert til nyeste Firmware, men det hjalp ikke noe. Hvilket brennerprogram som støtter CUE systemet er kompatibelt med Plextor 24X? All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Blindwrite kan brenne CUE, jeg er ikke sikker på om det støtter den brenneren, men det er sikkert verdt et forsøk:) Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Bruk Cdrwin v3.8e for å brenne bin/cue filer. Denne versjonen støtter også Plextor 24X. Dette vet jeg da jeg selv har Plextor 24X og benytter Cdrwin :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Det er jo bare CloneCD 3.1.0.0 som gjelder for den brenneren da. DET ruler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå