El-Hadji Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hallo, jeg fikk ny pc for litt under en uke siden nå, og når jeg sitter og ser på dvdfilm så får jeg blåskjerm og pcen restarter seg. Når jeg kommer inn i windows igjen kommer det opp en melding om at "Windows has recovered from a serious error". Så trykker jeg send rapport og kommer til "Microsoft Online Crash Analysis" her står det følgende: "Thank you for submitting an error report. The error was likely caused by: A hardware failure reported by your Central Processing Unit (CPU) This behavior occurs because your computer processor detected an unrecoverable hardware error and reported it to Windows. For more information, contact the manufacturer of your computer. NOTE: As a general rule, Microsoft recommends you backup your files on a regular basis in case of any unexpected hardware failures. You can track this error report by clicking the Track this error report link. If you choose to track your error report, you will be notified of resolutions to this problem as they are identified." litt lengre nede på siden står det en link til "additional technical information" og når jeg trykker på den får jeg opp denne siden Dette har skjedd flere ganger nå, og jeg lurer på hva som er problemet... Har ikke overklokket, specs står i profil. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 hmmja, her var det enorm respons Pcen funker helt fint under torturtesten i prime95 (burn in testen, den i midten), og ligger på 50-52 grader under load. Virker som problemet kun kommer ved avspilling av dvdplater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå