eSik Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hei, Har nå bestemt meg for å bestille Panasonic GS200 fra USA. Det ser ut som et glimrende 3CCD kamera med Leica optikk. Dessuten er prisen latterlig lav borti statene. Men er det noe jeg bør passe meg for? Det er vel ingen PAL/NTSC problemer? Har totalt 10 000 kr å bruke. Det skal holde i massevis. Når jeg skal bestille fra statene har jeg disse butikkene å velge mellom. Har noen av dere andre butikker å anbefale? Så kommer det til tilbehør til kameraet. Hva bør jeg kjøpe ekstra? Vidvinkel og telelinse, bæreveske, uv-filter, ekstra batteri, stativ, sd-kort? Kom med tips. Forresten, hvilke ekstrautgifter kan jeg vente meg annet enn frakt, toll og moms? Endret 24. september 2004 av eSik Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei Vil bare si at du har gjort et godt valg. Jeg kjøpte mitt på elkjøp, og er meget fornøyd, det er et kjempegodt kamera, noe også alle tester på "nettet" indikerer at det er. Lenke til kommentar
sofarytter Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det hadde vært veldig fint om du kunne melde fra om hvordan dette har gått når du har fått importert. Lenke til kommentar
elnino2k Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg er også veldig interresert =). Skal ha meg et billig dv-kamera og Canon zr85 koster 1900kr i usa....4000 her. Prisforskjellen på gs200 er jo også like syk, 11500kr her og 4650 i usa... Så vidt jeg husker er det ikke toll på ferdig elektrisk utstyr, er hvertfall ikke det på tv'er Lenke til kommentar
pr Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvor finner dere disse prisene og er det med PAL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå