Gå til innhold

kritikk på fisk, til min nye side!


Anbefalte innlegg

hei sann.. sitter å tuller litt i ps.. og har lagd en fisk, jeg gjerne vil ha litt tilbakemeldinger på!

 

vurderer og bruke denne layouten til min nye side, men har rett og slett ikke peil på hvordan knappende kan se ut. Tanken var at kanppene skulle være i conteineren på venstre side.

 

tar i mot all kritikk med glede! :thumbup:

 

organic v1!

 

mvh bigben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja.. forsåvidt bedre en den layouten du har nå da, men ikke helt imponert. syns den blir litt for pixlete og får en slags nintendo feeling over det hele..

 

ville prøvd å bruke litt tynnere linjer og litt mer aa, få litt lettere og smoothere design visst du skjønner. et lite hint av skygge/3d effekt kunne også hevet inntrykket veldig!

 

et helt ok utganspunkt, men vil gjerne se at du jobber litt mer med den.

Lenke til kommentar

- Headeren var ikke særlig fin. Det at den ikke passet inn med resten av siden gjør ikke saken bedre

- Så vidt jeg vet er ikke HTML eller CSS i stand til å lage antialiasing på teksten, derfor blir det litt feil å bruke det på fisken

- Likte ikke det at halvparten av venstrekolonnen stakk utenfor headeren. Det så helt banalt ut :p

Lenke til kommentar

Navnet, organic, var helt feil til det designet. Jeg tenker når jeg hører navnet organisk, at det er noe i naturen, noe som vokser og lever...litt mer harmonisk. Ikke noe som er bokset inn med masse borders.

 

Eneste jeg kan se som kanskje kan ha noe med navnet å gjøre, er headeren som kan se ut som noe organisk gjennom et mikroskop. Likte headeren bortsett fra forsøket på border rundt...

 

Du leker deg i ps ja, :) et lite tips. Noen andre nevnte noe her:

- ett lite område med mye sterkere farge enn resten i innholdsdelen..

Tipset: ikke la strekene gå over hverandre for mye når du ikke har full opacity på tegneverktøyet. I dette tilfellet hadde det vært bedre å ha full opacity på strekene i et eget layer, og heller sette opacity på layer'et litt ned. Da blir strekene svake, og der de overlapper hverandre vil ikke bli mye sterkere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...