Gå til innhold

MGS3 TGS 2004 Trailer HER!


Döden

Anbefalte innlegg

Nå, helt perfekt er det ikke. Sett en trailer hvor han dreper 4 soldater med sniper gjennom ett vindu uten at noen merker noe. Pluss de overnaturlige skjold-flyene som fyker rundt, det er jo tross alt på 60 tallet! Og jeg bør vel ikke nevne hvor dårlig det ser ut når han ene vakten får en tønne mot seg, han flyr unna. Noe av det dårligste jeg har sett av bevegelser...

 

Men ellers ser det greit ut ;)

Du skjønnte tilfeldigvis ikke at spillet ikke ville være sånn i virkeligheten? Det kalles skripting, noe som her er så tydelig og du burde skjønne.

Hvis du ikke tror på "de overnaturlige skjold-flyene som fyker rundt"

Så les her og her. Hvilken tønne? :dontgetit:

 

Har ennå ikke fått sett traileren men laster ned at the moment.

Hmm.. Spennende. Visste det ikke fantes "flygende plattformer". Da har jeg lært noe nytt.

 

Jeg prøver ikke være kritisk kun for å være det, og skjønner jo at det var skripting. Men AI'en i de to foregående spillene var til tider ganske suspekt for å være ett klasse-snikespill, dessuten var synslengden kun 3-4 meter. Håper de har forandret på det.

 

Og det der med den tønnebevegelsen, der holder jeg på mitt. Det så ikke overbevisende ut!

De brukes faktisk faktisk av amerikanerne også. (Trodde det var de om utviklet det?) Brukes som regel for overvåkning ettersom de er svært raske og relativt lydløse over mindre ugjevnt terreng. Men det finnes også varianter utstyrt med verktøy for å desarmere bomber samt vanlige konvensjonelle maskingeværer som styres via fjernkontoll og kamera på toppen av roboten.

 

Men nå skal det sies at det ikke akkurat er den mest brukte leketøyet :p. Det er vel fortsatt bare en prototype.

 

EDIT: Og hvem bryr seg om noen jækla tønner? :tease:

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tønna han referer til er fra en eldre trailer der vi ser Snake sniker rundt om i sin røde/svarte camo og dytter en tønne nedover en bakke mot en vakt som da slår denne vakten ut. Skal innrømme at det ikke ser realistisk ut, vært tøffere hvis tønna hadde slått beina under ham istedenfor at vakta flyver 3 meter til siden. Snipinga som er nevnt virker også ikke helt 100%, men siden dette var en tidlig trailer av spillet velger jeg heller å tro at dette var for syns skyld og at det kommer til å bi fikset slik at vaktene reagerer hvis de hører skudd.

 

Men Beistet, hadde du seriøst ventet deg et MGS uten bosser? Ser faktisk fram mot boss-fightene, spennende å se hvilke utfordringer Kojima kommer med denne gangen. Ser også fram mot snikinga, blir mer morsomt å snike seg rundt i en jungel enn i ei bygning for en gangs skyld  :p

Den scenen jah. Skal ta en titt på den senere. Kan selv også nevne at hundene fra E3 2003 traileren heller ikke så bra ut da og det gjorde heller ikke en del av vaktene som falt eller skjøt.

Snipingen er bare for traileren.

 

Og nei Road|dog ;) Hadde ikke ventet meg et MGS spill uten bosser. (Som jeg syns ser helt herlige ut her.)

Dog liker jeg meg nesten best i starten av spillet hvor du bare sniker og sniker og er under den troen av at du er den "badass-stealth-fyren". Simpelthen elsker det, noe jeg også gjør med MGS bossene.

Har visst om de fleste karakterene siden April/Mars. ;)

Og det blir også innendørs sniking da.

Zlash; det stemmer at Amerikanerene var det som brukte disse. De tideligste prototypene startet visst også nazistene på under krigen! :wow: Mulig at "Mother Russia" har fått tak i disse prototypene da. :cool:

Og til slutt; ja hvem bryr seg egentlig om noen tønner? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...