Gå til innhold

MGS3 TGS 2004 Trailer HER!

Döden

Anbefalte innlegg

I forbindelse med Tokyo Game Show 2004:

STREAM

Har ennå ikke sett den men har lyst indeed. :mrgreen:

Den Offesielle Snake Eater siden har også fått en finpuss.

www.metalgearsolid.com er også oppe.

Desuten ble det "lekket" "karakter bilder" av de "nye" karakterene i den såkallte "Cobra Unit".

De kan sees her eller her

news040924_01.jpg

http://www.konamijpn.com/mgs/japanese/news_040924_01.html

MGS3 vil også komme ut i Japan i 16 Desember og i November i USA.

MGS.ORG

Eller Planetmgs.com for mer informasjon. :)

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp sett traileren og kan si at du får se en god del mer hvilket forhold det er mellom Snake og The Boss. Får også en titt på hvilke bosser du kommer til å møte gjennom spillet. Kojima har selvsagt også lagt til noe humor mot slutten av traileren.

Skal ikke ødelegge ved å si for mye, bare se den.

It's a must see :thumbup:

Endret av 6RoadDogg9
Lenke til kommentar

mgs3 ser bare helt fantastisk ut. har mgs2 og spilt mgs, og forelsket meg helt i mgs serien. mgs3 ser jo bare helt perfekt ut. men må innrømme at jeg fortsatt ikke har blitt ferdig med mgs2, vet egentlig ikke helt hvorfor, slutta bare. må vel avslutte det snart. men huff som jeg gleder meg.

det jeg alltid har likt med mgs, er at spillet har en mening, det er en fin historie i spillet.

Lenke til kommentar

Nå, helt perfekt er det ikke. Sett en trailer hvor han dreper 4 soldater med sniper gjennom ett vindu uten at noen merker noe. Pluss de overnaturlige skjold-flyene som fyker rundt, det er jo tross alt på 60 tallet! Og jeg bør vel ikke nevne hvor dårlig det ser ut når han ene vakten får en tønne mot seg, han flyr unna. Noe av det dårligste jeg har sett av bevegelser...

Men ellers ser det greit ut ;)

Lenke til kommentar
Nå, helt perfekt er det ikke. Sett en trailer hvor han dreper 4 soldater med sniper gjennom ett vindu uten at noen merker noe. Pluss de overnaturlige skjold-flyene som fyker rundt, det er jo tross alt på 60 tallet! Og jeg bør vel ikke nevne hvor dårlig det ser ut når han ene vakten får en tønne mot seg, han flyr unna. Noe av det dårligste jeg har sett av bevegelser...

Du skjønnte tilfeldigvis ikke at spillet ikke ville være sånn i virkeligheten? Det kalles skripting, noe som her er så tydelig og du burde skjønne.

Hvis du ikke tror på "de overnaturlige skjold-flyene som fyker rundt"

Så les her og her. Hvilken tønne? :dontgetit:

Har ennå ikke fått sett traileren men laster ned at the moment.

Lenke til kommentar

Du skjønnte tilfeldigvis ikke at spillet ikke ville være sånn i virkeligheten? Det kalles skripting, noe som her er så tydelig og du burde skjønne.

Hvis du ikke tror på "de overnaturlige skjold-flyene som fyker rundt"

Så les her og her. Hvilken tønne? :dontgetit:

Har ennå ikke fått sett traileren men laster ned at the moment.

Hmm.. Spennende. Visste det ikke fantes "flygende plattformer". Da har jeg lært noe nytt.

Jeg prøver ikke være kritisk kun for å være det, og skjønner jo at det var skripting. Men AI'en i de to foregående spillene var til tider ganske suspekt for å være ett klasse-snikespill, dessuten var synslengden kun 3-4 meter. Håper de har forandret på det.

Og det der med den tønnebevegelsen, der holder jeg på mitt. Det så ikke overbevisende ut!

Lenke til kommentar
Hmm.. Spennende.  Visste det ikke fantes "flygende plattformer". Da har jeg lært noe nytt.

Jeg prøver ikke være kritisk kun for å være det, og skjønner jo at det var skripting. Men AI'en i de to foregående spillene var til tider ganske suspekt for å være ett klasse-snikespill, dessuten var synslengden kun 3-4 meter. Håper de har forandret på det.

Og det der med den tønnebevegelsen, der holder jeg på mitt. Det så ikke overbevisende ut!

Jah. Enig i at AIen kan være litt merkelig til tider men for min del fungerer det nesten hele tiden perfekt. ;) Og synsrekkvidden til vaktene er fikset så de ikke lenger bare ser et par meter.

Men den tønna skjønner jeg fremdeles ikke hva du refferer til med. :hmm:

Edit: Har foresten sett traileren. Var ikke like begeistret denne gangen. Liker det best når man sniker i spillet og det går ikke med bosser til stede. :!: Føler det litt på samme måten når jeg spiller MGS spillene.

Flott trailer uansett. :thumbup:

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Denne tønna han referer til er fra en eldre trailer der vi ser Snake sniker rundt om i sin røde/svarte camo og dytter en tønne nedover en bakke mot en vakt som da slår denne vakten ut. Skal innrømme at det ikke ser realistisk ut, vært tøffere hvis tønna hadde slått beina under ham istedenfor at vakta flyver 3 meter til siden. Snipinga som er nevnt virker også ikke helt 100%, men siden dette var en tidlig trailer av spillet velger jeg heller å tro at dette var for syns skyld og at det kommer til å bi fikset slik at vaktene reagerer hvis de hører skudd.

Men Beistet, hadde du seriøst ventet deg et MGS uten bosser? Ser faktisk fram mot boss-fightene, spennende å se hvilke utfordringer Kojima kommer med denne gangen. Ser også fram mot snikinga, blir mer morsomt å snike seg rundt i en jungel enn i ei bygning for en gangs skyld :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...