Azton Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei Lurte på om noen viste om et program der man kan tegne kretskort. Har tidligere gjort dette i mspaint, men det er litt tungvint, ettersom man må selv beregne målene. - Azton Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) SketchUp e visst et veldig bra program. Eg har ikke brukt det så mye, men ser det e mange som lager brae tegninger med dette programmer. EDIT: SketchUp download Endret 24. september 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Ok, tester dette jeg Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 prøv orcad.. vanskelig hvis du ikke kan det, men sinsykt lettvindt hvis du KAN det.. Lenke til kommentar
Pyro_smurf Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei! Du får prøve dette: http://www.expresspcb.com/ Espen Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 http://www.labcenter.co.uk/download/downlo...tm#professional Proteus pakke med både Isis(kretsdesign) og Ares(PCB-layout) Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg har hittil brukt et program som heter eagle (søk på google:eagle + pcb ettersom jeg ikke gidder finne link...) Relativt fonøyd med det med tanke på at det er gratis... Får se om jeg prøver noen av de andre som er anbefalte her... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 prøv orcad.. vanskelig hvis du ikke kan det, men sinsykt lettvindt hvis du KAN det.. Slik er det med alt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker crocodilleclip. helt genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå