KT Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kan noen fortelle meg hvordan jeg får frem ringelydene jeg bestiller på nettet/blader på denne telefonen? Har akkurat fått ny telefon, og er så vant til Nokia. Der pleide det jo å stå: spill av og deretter lagre. Det gjør det tydeligvis ikke på Samsung. Jeg får tydeligvis ringetonen tilsendt, men når jeg skal prøve å få de frem, forsvinner de bare, og jeg finner ikke tilbake til de. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 bruksanvisning? tipper dette har noe med om du har godtatt å lagre ringelyden eller ikke. har vært borti telefoner hvor du får spørsmål om du ønsker å lagre ringelyden, eller slette den. om du trykker på noe annet enn å lagre, vil den bli slettet. du må da bestille på nytt. Lenke til kommentar
KT Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Jeg får ingen valg på displayet som heter lagre... det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Først må du åpne for "wap push meldinger" dette kan du gjøre under WAP innstillingene dine. Deretter går du til f.eks www.inpoc.no og bestiller, så vil du motta én vanlig SMS og en såkalt "Wap Push" melding som egentlig er en slags bokmerke. Når du da går inn vil du automatisk få valget "lagre" ... Lenke til kommentar
KT Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Tusen takk. Fant de nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå