Rippey Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Tja.. kanskje det. Men vi gikk for Absolutt Kontor. Takker for alle forslag. Nå er det bare logoen som gjenstår;) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Internett og webspace? Dere skal vel ikke holde på med elevbedriften i mer enn dette skoleåret så antar dere bruker "ekte" leverandører (Telenor, NGT, Bluecom - Nordkapp.net, servetheworld, domeneshop). Hadde vel blitt litt for avansert hvis ikke Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Internett og webspace? Dere skal vel ikke holde på med elevbedriften i mer enn dette skoleåret så antar dere bruker "ekte" leverandører (Telenor, NGT, Bluecom - Nordkapp.net, servetheworld, domeneshop). Hadde vel blitt litt for avansert hvis ikke Nei faktisk ikke. De som kjøper varer/tjenester fra oss får egentlig ikke varen/tjenesten. De bare betaler, så sender vi ut giro osv. Det er på en måte en lekebedrift. Ingen ekte penger, ingen varer. Bare papirflyt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ahaha, pingler! Vi hadde en ekte ungdomsbedrift. Bjørgvin Båtservice UB. Tjente noen tusen. Greit med skattefrie penger Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Ahaha, pingler! Vi hadde en ekte ungdomsbedrift. Bjørgvin Båtservice UB. Tjente noen tusen. Greit med skattefrie penger Gikk du Salg og Service da? Btw, vi får ordne en ekte bedrift VK1, men jeg skal ikke gå vk1 så blir ikke noen penger på meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ja, jeg gikk Salg og Service GK Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Ja, jeg gikk Salg og Service GK Også fikk dere penger? Grr.. Dette skal jeg ta opp med klassestyrer mr Owl! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hos oss å var det ungdomsbedrift... Jeg sjøl gikk Bygg da, tjente 1888,- 12 Tomma UB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå