tjaa Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bygde nettopp ei surfemaskin og bruker en hdd med 5 partisjoner, den kommer fra en annen maskin og er partisjonert med PMagic. Norton Antivirus 2004 er tidligere installert på 'C' ( Win2k Pro norsk ) Formaterte og installerte WinXP Pro engelsk inkl. SP2 på 'H', slik at denne nå er systemstartende, men kjører brannmuren som eneste sikkerhet p.t. og jeg har et spørsmål: - jeg driver akkurat og laster Norton fra nettet ( tør ikke kopiere den fra 'C' siden jeg er usikker på hva som er best ), men er det lurt å ha antivirus på flere partisjoner, kan dette bli konflikt? specs: MSI K7N2GM-IL Barton 2500+ Geil pc3200 512 mb WD 80GB Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Jeg tok sjansen og dette går bare vakkert - dessuten lasta jeg ned Norton via online-abonnementet mitt. btw. ifølge Telenor skal det ikke la seg gjøre å laste og installere Norton til mer enn 1 maskin pr. abonnement - eh, dette er jo til maskin nr. 2, jeg fikk lisensnøkkel og alle oppdateringer er inne. Jeg ringte Telenor mens jeg lasta ( vil jo ikke provosere fram problemer heller ) og de sa dette egentlig ikke var mulig, men de bare gliste av saken og ønska lykke til Har andre her samme erfaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå