Gå til innhold

partisjoner, sikkerhet og mulige konflikter

tjaa

Anbefalte innlegg

Bygde nettopp ei surfemaskin og bruker en hdd med 5 partisjoner, den kommer fra en annen maskin og er partisjonert med PMagic. Norton Antivirus 2004 er tidligere installert på 'C' ( Win2k Pro norsk )

Formaterte og installerte WinXP Pro engelsk inkl. SP2 på 'H', slik at denne nå er systemstartende, men kjører brannmuren som eneste sikkerhet p.t. og jeg har et spørsmål:

- jeg driver akkurat og laster Norton fra nettet ( tør ikke kopiere den fra 'C' siden jeg er usikker på hva som er best ), men er det lurt å ha antivirus på flere partisjoner, kan dette bli konflikt?

specs:

MSI K7N2GM-IL

Barton 2500+

Geil pc3200 512 mb

WD 80GB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok sjansen og dette går bare vakkert - dessuten lasta jeg ned Norton via online-abonnementet mitt.

btw. ifølge Telenor skal det ikke la seg gjøre å laste og installere Norton til mer enn 1 maskin pr. abonnement - eh, dette er jo til maskin nr. 2, jeg fikk lisensnøkkel og alle oppdateringer er inne.

Jeg ringte Telenor mens jeg lasta ( vil jo ikke provosere fram problemer heller ) og de sa dette egentlig ikke var mulig, men de bare gliste av saken og ønska lykke til :)

Har andre her samme erfaring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...