Tfosheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nye budsjetthøyttalere fra Logitech Nå har også Logitech bestemt seg for å satse på doble diskantelementer i høyttalerne sine og de mener å ha løst "problemene" dette medførte tidligere. Den nye X-serien er klar, med "Frequency Directed Dual Drivers". Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thel Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Noen som vet noe om lyden i disse? er på jakt etter nye billige høytalere selv. Tenker da mest på de 2.1 høytalerene! Eventuelt noen andre 2.1 sett som er billige dere anbefaler? Endret 24. september 2004 av H.kon Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 De var billige de der... Men er lyden noe å skryte av (selv til den prisen)? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har leta litt etter tester av disse høytalerne, både 5.1 settet og 2.1 settet. Selv nekter jeg å kjøpe surround til dataen igjen, er altfor mye kabler, men ett godt 2.1 sett er meget interesant, så hvis dette 2.1 setter bra, så er det jo en fin pris på noen lekre speakers. Menne.. Logitech lager vel ikke direkte dårlige produkter? De har jo seff noe som er billig, og man får detman betaler for, men jeg har på feelingen av at kjøper man logitech, så er man littegranne sikret mot direkte SKRAP-produkter.. jaja Skal følge med litt framover å se om det kommer noen tester på disse anleggene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Avion : Er enig med deg at det kan fort bli litt mye kabler, men tar man seg litt tid så går det å få til pene løsninger... Leter selv etter tester på dette settet, kanskje hw kan teste di i kommende fremtid?? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Melder meg på listen over test letere:P Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Melder meg rett og slett på listen eg og. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 kasser med bare diskant elementer.. hvor skal mellomtona komme fra? subben? det kommer til å høres fært ut det... o-hoo.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har forventninger til disse settene, og håper på tester. (Selv om jeg ikke har noe behov overhodet for å kjøpe.) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Litt off topic , men hva er de beste høytalerne en får tak i her til lands . Lenke til kommentar
mHazziv Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 De beste høyttalerne er nok veldig individuelt. Lyden avhenger av så mye mer enn bare høyttalerne. Når man kommer opp i 100k+ kategorien er det veldig mye forskjellig og det finnes utrolig mange mikro-fabrikker som produserer høyttalere i liten skala. Rommet som høttalerne står i har enormt å si, også om du får stabil strøm, matching mellom høyttalere, signalkilde, forsterker og kabler bør også nevnes. Har selv lyst på Martin Logan elektrostathøyttalere (http://www.martinlogan.com/speaker_gallery.html) kombinert med Mark Levinson forsterker (http://www.marklevinson.com/). Det er ikke udødelig dyrt, men må prioritere bort endel (bil, hus, øl, osv) Og akkurat nå smaker øl bedre enn det anlegget låter. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Logitechs nye høyttalere er tiltenkt de som er bevisste på både stilen, lyden og kommeboken - og kommer i sett på to og fem høyttalere med subwoofer. Nytt av året er at Logitech har satset på doble diskantelementer, noe de tidligere forkastet på grunn av forvrengningen. Hva er en kommebok? Der alle pengene renner? :!: Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Logitechs nye høyttalere er tiltenkt de som er bevisste på både stilen, lyden og kommeboken - og kommer i sett på to og fem høyttalere med subwoofer. Nytt av året er at Logitech har satset på doble diskantelementer, noe de tidligere forkastet på grunn av forvrengningen. Hva er en kommebok? Der alle pengene renner? :!: Kommunist-lommebok? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Haha;) Kan noen forklare meg hva en kommunist lommebok er? Jeg kan tenke meg at det er noe med du skal dele alt som er i den likt med alle! Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har også lyst til å se en test... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 det er kunn bass i subben, resten står sattelittene for. eneste som er litt dumt er at subben har ganske høyt volum om den står på minimum. man kan si det er BRA value for 400kr i 2.1 settet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå