Gå til innhold

Hvpr mye vann tåler egentlig M65 ?

Stig-Arne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slagordet er jo "Don't fear the elements", så gi gass hehe!

Neida... Bruk den sånn som du vil og ryker den så får du ny på garanti. (Det tar jo litt tid da men)

Jeg ville ikke syklet i høljende regn med den, du ser jo ikke noe på displayet når det blir for mye vann på det heller så hva er vitsen.

Selv om mobilen tåler mye så er det ikke nødvendig å være uforsiktig med den.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Slagordet er jo "Don't fear the elements", så gi gass hehe!

Neida... Bruke den sånn som du vil og ryker den så får du ny på garanti. (Det tar jo litt tid da men)

Jeg ville ikke syklet i høljende regn, du ser jo ikke noe på displayet når det blir for mye vann det heller så hva er vitsen.

Selv om mobilen tåler mye så er det ikke nødvendig å være uforsiktig med den.

Er langt i fra uforsiktig..Ser displayet godt når jeg sykler, men sysns det hadde vært rart at man ikke skulle kunne sykle i regnvær..

Garanti? får man ny visst det har kommet vann inn i den?

Vet du om man kan sette lyset på konstant når man har den i holderen?

Lenke til kommentar

Når du sykler i regn renner nok vannet som treffer mobilen av pga fart og vind, Tror ikke det er mye som kommer seg inn i høytaleren. Kjipe er nok å få vann i kontakten under mobilen, det kan nok føre til litt av hvert.

Har ikke Bike-O-Meter og gav M65 til dama så jeg fikk S65, så jeg vet desverre ikke hvordan det er med belysningen :hmm:

Garantien på sånne mobiler er bra har jeg erfart. De skal jo tåle litt, så tåler de ikke vanlig bruk så har du krav på ny.

Lenke til kommentar

Viss bruksanvisninga seier vanntett så skal dei ikkje bli skadd av regn. (dypping er noko anna) . Så er det garanti viss den blir fuktskada.

Viss det står sprutsikker o.l så er det litt meir usikkert.

Men testanse som er blitt gjennomførte tyder på at den tåler ein god del

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Viss bruksanvisninga seier vanntett så skal dei ikkje bli skadd av regn. (dypping er noko anna) . Så er det garanti viss den blir fuktskada.

Viss det står sprutsikker o.l så er det litt meir usikkert.

Men testanse som er blitt gjennomførte tyder på at den tåler ein god del

mvh

JanEirik

Ja, er jo aldri snakk om å dyppe den i vann, det sier seg selv at den ikke er beregnet for.. men når den skal kunne brukes som sykkel computer, så må den vel tåle litt regn.. Visst de da ikke har tenkt på sydligere strøk da...

Lenke til kommentar

Siemens er tysk så det er nok tatt hensyn til europeisk vær, i sydligere strøk har de jo regntid i noen uker i strekk hehe tror ikke de har "regnet med" det :p

Det tåler en god splæsj med vann ihvertfall, sånn som med water resistant klokker. og ryker den er det ny på vei i posten.

Lenke til kommentar

Min m65 ble slengt opp i vasken av en jente som skulle sjekke om den var vanntett. den lå der i 10 sek... høytaleren funket fint, men vanndråper lå mellom lagene i skjermen.. etter noen timer, kondeserte dem bort...så jeg anbefaler ingen og drukne tlf over lengre tid.. men høytaleren tåler at du setter den under springen.. skjermen trenger det vann inn fra tastatursiden og opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...