Sevenord Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg skulle teste CS16 igjen i går, fordi det snart er LAN og jeg må komme tilbake til fraggeformen Problemet er at musen lagger, og i noen tilfeller reagerer den knapt. Dette er for det meste med svært brå bevegelser da... I windows er det 0 problemer, jeg kan flytte muspekeren så fort jeg klarer uten at den "glipper" Hva er det som er galt? Jeg prøvde å bytte musmatte men det hadde ikke noe å si.. Det var ikke slikt før Jeg la også merke til at fps'n ikke var noe særlig å skryte av, er det derfor musen lagger kanskje? (fps 60 +-) Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Prøv evt. å avinstaller Mouseware, og boot opp maskinen igjen. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 mouseware, er det de driverne som fulgte med musa? Jeg tror ikke jeg la inn de i utgangpkt, men jeg kan jo seff prøve å legge de inn Andre gode forslag? Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hadde samme problemet før på laptopen, funka litt bedre når jeg la inn mousefixen til mx500. Lenke til kommentar
Eutoxes Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Tråløs? ellr? hva? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Har hørt at det absolutt kan være værd og installere Mouseware da musen har en tendens til å bli upresis og "slørjete" uten. Var ihvertfall en kompis så måtte ta paus3e i cs spillinga for en tid tilbake siden bare for å installere de da han ikke traff veggen engang uten. Eutoxes: Mx500 er ikke trådløs nei. Endret 24. september 2004 av okidoki Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det du bør gjøre er: Slå av v-synch under skjermkort egenskaper. du vil da få mulighet for høyere fps en 60. dra ned console og skriv fps_max 150 Prøv det, og se om det ikke hjelper! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 jeg har ikke på vsync, og har gjort det der fps greia for lenge siden, det er nok pcn min som ikke holder mål lengre men jeg skal prøve å legge inn driverne når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Myr Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) *slettet* Endret 24. september 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå