CAT-scan Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har fått i oppgave å handle et par bærbare, og lurer på om dere kan hjelpe meg litt. Pris er veldig viktig, siden vi ikke har mye penger til rådighet. Det tyngste arbeidet disse kommer til å få servert er antageligvis lett redigering i photoshop, så det er ikke rare greiene jeg trenger. I tillegg er det en fordel om de er lette og robuste. Jeg har sett litt rundt på priser, og det virker som om det ikke er så veldig store prisforskjeller... en må jo ut med en 12k uansett, og om man legger på noen lapper ekstra får man jo faktisk ganske kjapt en mye bedre PC. Jeg vurderer et tilbud på to IBM T42 (Pentium M 1700 [400Mhz] [på et 855PM], 512MB DDR RAM, 40GB HD, ATI Mobility Radeon 7500 med WLAN og Bluetooth, OS og 3 års garanti inkludert i prisen) til 15k, er dette flåeri eller går det an? Pøs på med forslag! Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hørtes bra ut det. Vet jo at du får kvalitet i IBM, noe 3 års garanti også viser. Pass på at det er godt med tilkoblinger. Høres ut som folk som verdsetter sånt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå