ob1 Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 1. Når kommer den? Jeg sitter med det inntrykket at "den kommer snart" i lengre tid nå. 2. Må den loddes på? 3. Noen som vet hva den vil koste? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 1. Når kommer den? Jeg sitter med det inntrykket at "den kommer snart" i lengre tid nå. 2. Må den loddes på? 3. Noen som vet hva den vil koste? Vel her nå også kikket på denne chippen i lang tid. Ser på www.xbox-scene.com at de nå har begynt å produsere chipen og sender den i disse dager ut til ca 10 modchip sjapper. Kommer nok til å blir VELDIG rift om den chipen. Tipper den blir like dyr som de dyreste modchippene. Kan vistnok ha et LCD display o front på xboxen som addon. skal vist vise cpu temp osv. Er dog usikker på hvilken BIOS versjon denne chipen vil kjøre og hvordan den funker på en1.6. xbox-scene kan virke litt uoversiktlig, men det står nå mye nyttig der. Hvilken versjon av xbox har du? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har? http://www.xbox-scene.com/versions.php Følg linken for "open box". Har du en kjøpt etter april i år har du sannsynligvis en 1.6. Det er kun 1.6 som er sær i forhold til modding. Kan bare kjøre Executer m8 / M7 bios. I disse dager kommer executer 3 bios så det kan hende det er endringer der. Det står om dette på din nye "venn" websiden www.xbox-scene.com Lenke til kommentar
simklave Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Kanskje den spillebutikken "spiderman" i oslo vet noe om dette? DE har vist god peilign på hva som rører seg på kosnollplatformene der. Stikk innom og ta en snakk med dem. De har sjapper flere steder i landet tror jeg. Sjekk på www.spiderman.no Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Preorder til £37 her. Billigere ved flere chips. http://www.baldbouncer.co.uk/catalog/produ...6918d28b75ab928 <saks> Pre-Orders now being taken, estimated in stock date revised to the 28th Of September. </saks> Dvs at den kommer inn der i morgen. Er du god med loddebolten kan vi kanskje bestille sammen? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Kanskje den spillebutikken "spiderman" i oslo vet noe om dette? DE har vist god peilign på hva som rører seg på kosnollplatformene der. Stikk innom og ta en snakk med dem. De har sjapper flere steder i landet tror jeg. Sjekk på www.spiderman.no Da må du nok tro en gang til. Var innom der en dag og butikken var tom for kunder. Begynte forsiktig å ymte frampå om xbox og modifisering for en gutta bak disken. "Tror du vi hjelper folk med å piratkopiere spillene vi selger!" var svaret jeg fikk. IKKE spørr om dette på spiderman.... Endret 29. september 2004 av Mazeking Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 Og da var min vakre Xbox moddet med Xecuter 3 og en 200GB harddisk. Xecuter 3 er jo bare helt konge! Bedre multimediamaskin til stua skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå