Gå til innhold

Zalman og MSI Geforce 6800

ketle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror ikke noen har tatt sjansen på å prøve det, jeg kan nesten garantere at du kverker kortet kjapt om du prøver

stikk heller på microplex å kjøp en ati silencer, de er stille, yter bra og koster ikke stort, tror alle som har sånn kan anbefale den

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
stikk heller på microplex å kjøp en ati silencer, de er stille, yter bra og koster ikke stort, tror alle som har sånn kan anbefale den

Pluss at den faktisk kjører den varme lufta ut av kabinettet, hvilket vil bidra til lavere cpu temp (og høyere klokking eller mindre støy :cool: ).

Lenke til kommentar

Nåja... vet ikke helt om nVidia silenceren er noe hjelp i til MSI 6800... Kortet har nå en veldig god kjøler fra før... Jeg kjører selv med en silencer 5 til mitt MSI 6800NU... Kan ikke si jeg vart overbevist... Temperaturen steg med ca. 10 grader... kan komme av feil montering da, men tror ikke temperaturen kommer til å synke under det den var med orginalkjøleren... Men den er litt stillere enn orginalkjøleren på laveste turtal.... ;)

Lenke til kommentar
Hei har en "gammal" Zalman VGA kjøler ZM80C-HP og har kjøpt meg MSI Geforce 6800. Lurer på om noen har prøvd å feste Zalman kjøleren på dette eller tilsvarende kort. Har det gått bra? Hvilke temp får dere? Bruker dere en ekstra vifte?

Kjøleren på MSI kortet er jo ganske bra da. Hvorfor vil du skifte?

Lenke til kommentar
Hei har en "gammal" Zalman VGA kjøler ZM80C-HP og har kjøpt meg MSI Geforce 6800. Lurer på om noen har prøvd å feste Zalman kjøleren på dette eller tilsvarende kort. Har det gått bra? Hvilke temp får dere? Bruker dere en ekstra vifte?

Fordi jeg allerede har en Zalman og den er meeeget stille. Passiv kjøling uten vifte og under 20db med evt. vifte. Har mailet Zalman USA og de mente at det burde gå, men at jeg kanskje måtte bruke skruene fra kortet pga skruene fra Zalman er for store.

Lenke til kommentar

Fordi jeg allerede har en Zalman og den er meeeget stille. Passiv kjøling uten vifte og under 20db med evt. vifte. Har mailet Zalman USA og de mente at det burde gå, men at jeg kanskje måtte bruke skruene fra kortet pga skruene fra Zalman er for store.

Passiv kjøling på ett 6800 kort... tviler på det er så lurt... kan bli varmt det... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...