Joachim_F Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 De gode nyhetene: Gran Turismo 4 kommer i desember. De dårlige: Det blir ingen flerspiller over nettet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det var godt å høre Men jeg bryr meg ikke så mye om online spilling til ps2 Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 onlinespilling bruker jeg pc'n til Dette spillet kommer uansett til å slå alt annet innen bilsimulatorer Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 onlinespilling bruker jeg pc'n til Dette spillet kommer uansett til å slå alt annet innen bilsimulatorer Ingen garanti for det. Snart kommer tross alt GTR, Forza Motorsport og S2 til Live For Speed ... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Sukk.... jaja, får håpe at AI er bedre en i 3ern da... Online funksjonen var det jeg gledet meg mest tell og greier... Var faktisk på grunn av GT4 at jeg kjøpte nettverks adapter i det hele tatt. Ka skal man gjørra med adapter da mon tro? Endret 24. september 2004 av ZlummGlumm Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det var da godt og høre at det endelig skal komme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg