JBlack Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Jeg reinstallerte en maskin for dama i går/dag. I den forbindelse så brukte jeg mozillas mailleser til å sjekke noe mail med registreringsnøkler for et par program. Men når jeg så logger ut så ser jeg at innloggingsskjermen til Windows rapporterer at jeg har N unread mails. Dette er en grunn til at jeg missliker Windows, det skjer så mye tull bak ryggen på en som en ikke har kontroll over. Jeg har ikke bedt om noe slikt, og jeg har heller aldri blitt advart om at noe slikt var i ferd med å settes opp. Spørsmålet er, hvordan blir jeg kvitt denne beskjeden fra innloggingsskjermen? Endret 24. september 2004 av JBlack Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er ikke mail i Mozillas mailklient som bli rapportert, det er mailene i Outlook Express. Antagelig er det velkomstmailen i OE som dukker opp. Hvis du ikke liker det er det jo bare å installere TweakUI og fjerne merket for "show unread mail on welcome screen" Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Outlook express??? Jeg har ikke rørt Outlook Express. Og jeg hadde 11 unread! Men jeg skal se på det når maskina blir ledig igjen. Og i hvertfall installere TweakUI. Akkurat nå står den og kompilerer kode til gentoo, og det tar litt tid på den gamle P3'en Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 regedit er tingen, søk på login navnet ditt og du skal kunne finne denne posten i registeret. No "sjekker" også windows hotmail kontoene når ein har sjekka dei. mvh JanEirik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Windows sniker ikke i mailene dine, Windows bare teller hvor mange mail som ligger i innboksen din. Tror du er litt for paranoid.. Den mail telleren er gjelder for alle mailkontoene som du har lagt inn. Inkludert er MSN/Windows Messenger sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå