Luren Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Er det forskjell mellom lydkorta når man for eksempel spiller cs ? Jeg har et sblive 5.1! kort, men når jeg camper :smile: hører jeg lyder overalt, uansett om jeg har headphones eller vanlige speakere. Det er veldig lite MER lyd i venstre høyttaler vis det kommer en fyr ifra venstre sida for å si det slik. Er det store forskjeller i lydkortheadphones på dette området? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 det kommer jo an på hvilket spill du spiller. CS er jo bygd på Half-Life,og jeg tviler at det støtter 3d og surround-lyd... Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 CS støtta eax iallefall. s_eax 1 detta e instillingane mine : // --------------- | s_settings | --------------- s_automax_distance "30.0" s_automin_distance "2.0" s_bloat "2" s_distance "60" s_eax "0.000000" // EAX on(1)/off(0) s_geometry "0" s_leafnum "0" s_max_distance "1000.0" s_min_distance "8.0" s_numpolys "200" s_polykeep "0" s_polysize "0" s_refdelay "4" s_refgain "0.4" s_reflect "0" s_reverb "0" s_rolloff "1.0" s_usepvs "0" s_verbwet "0.25" lim inn i config.cfg i cstrike mappa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå