SUPERJANNE Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 pappa kjøpte seg en nokia 3220 igår med netcom og jeg sender og motar til han, jeg har chess og sony K700. derimot klarer ikke tanten min mota fra 3220 telefonen, men hun kan sende bilder til den. ? hun har tele2 og nokia 6610i. bildene er på ca 15 Kb , så det er ikke for store å mota. hva er galt tro? hun motar bilder fra min mobil! men altså ikke hans! Lenke til kommentar
KAFFEGUD Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Mest trolig kommer dette av at din tante benytter telenor sitt nett via tele2, siden telenor for tiden har problemer med leveranse av mms sendt fra netcom og inn i sitt nett. Dette problemet har vedvart en stund og i følge telenor vil det bli løst i løpet av september når nettverket patches. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 jeg har jo chess/telenor og det funker jo å mota får meg? har du en side å refere til? ellers takk for svaret! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei Jeg bruker Telenor sitt nett(Chess),men har ikke noe problem med å sende hverken mms eller sms Lenke til kommentar
tbone Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Mest trolig kommer dette av at din tante benytter telenor sitt nett via tele2, siden telenor for tiden har problemer med leveranse av mms sendt fra netcom og inn i sitt nett. Dette problemet har vedvart en stund og i følge telenor vil det bli løst i løpet av september når nettverket patches. Tele2 har nå sitt eget nett, så hvis det er en feil så ligger den hos de og ikke hos Telenor. Btw: Hvor har du det fra at det er feil fra Netcom til Telenor? Hverken jeg eller andre har problemer med dette.. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tele 2....har vel ikke eget nett....det er vel en misforståelse.... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jo, det er vel feil å kalle det eget nett...De roamer på Telenor nettet, men har egne meldingssentraler osv.. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har hørt flere som sliter med å sende MMS mellom nokia og sony og samsung tlf..(mener det var de to merken). SÅ jeg vet ikke om det er noen koblinger der som det er noe galt med? Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Slettet Endret 5. oktober 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå