XsiV Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei Jeg satt nå å leste om liksom varme elementet hadde gitt seg på det, Som er jo selvfølgelig en J**** irriterendes ting som skjer og att følelsen man får i kroppen når slikt skjer kan gjøre den dagen på jobb katastrofal. Men det jeg tenkte på dette er mer eller mindre ett spørsmål og en teori som jeg vil att dere som overklokkere kan sette hodene sammen og tenke ut om det funker.. Att når jeg leser att varmeelementet døde, så tenkte jeg hvorfor ikke ha en tempratur sensor på varme elementet, men det jeg lurer på da, om det vil ødelegge isolasjonen, og skape luft igenomstrøming, som fører til medvirkning til fersk fuktig luft kommer til og skaper he***e. eller, strippe ned kabelen grundig, og gjøre den så tynn som mulig, og tape den sammen for og få ledningene isolert. Att jeg personelig hadde Vapochill før, men pga hovedkortet døde, vell og merke ikke av kondens, for jeg var så sinnsyk redd for det att jeg ordnet masse div produkter med en kompis av meg som er kjøle montør. som forsikret meg mot kondens. Men uansett poenget om att jeg hadde vapochill , var att jeg har lyst på en ny en, nå som CPU`ene blir kraftigere , mer villige, og underholdenes og komme seg opp på 4 ghz randen. Så vil det være mulig og montere en tempratur sensor, og koble den til feks en lcd skjerm og ordne til program varen att den skal pipe vist det blir store tempratur fall osv.. isåfall kanskje ha ett nytt varme element klart. Takk Mvh Marius Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kvar artikkel publisert på overklokking har sin eigen diskjsonstråd. som er her for den aktuelle artikkelen. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=302525 Å opprette nye tråden rundt artikkelen skaper berre masse tråder om akkurat det same. Derfor blir denne tråden stengt, og all vidare diskusjon henvises til vedlagd link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg