|Dark| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Heisann Jeg fikk forleden nytt hovedkort (Abit IC-7G) og Intel P4 3ghz prosessor i posten, samt en 160gig S-ata disk fra Maxtor.. Fra før hadde jeg 2x80gig og 1x120gig i maskinen, men skulle bytte ut 120gig med 160gig da 120gig bare hadde 2mb cache.. Alt så ut til å funke fint, men da jeg hadde re-installert XP, så låste maskinen seg helt etter at XP logo'n hadde kommet opp og den grønne irriterende greia gikk over skjermen.. Så, jeg har prøvd ut alle diskene mine i forskjellige kombinasjoner, prøvd å bytte ram-slot, IDE-sloter og S-ata slot'er.. Uten noe hell.. Har installert XP på begge 80 gig diskene, uten hell.. Og XP setup finner ikke S-ata disken når den står alene, selv om S-ata raid Bios i oppstarten finner den med en gang.. Og, etter å ha sitti oppe til halv 2 i natt (var litt vanskelig å komme seg på jobb i dag ja), uten å ha kommet meg noe videre, så spør jeg dere her på forumet om dere kan gi meg noen gode tips til hva som kan være galt.. Specs er: Abit IC-7G Intel P4 3ghz (ikke klokket) Corsair Twinmos PC3200ram 512mb 80gig Maxtor hd 80gig WD hd 160gig S-ata Maxtor hd Plextor 52 brenner Chieftec 360w PSU CPU ligger rundt 45 grader med boxed kjøler.. Tviler på at det har noe med saken å gjøre.. Takker for alle svar! |Dark| Endret 25. september 2004 av |Dark| Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Fremdeles ingen som kan hjelpe meg? Sitti med et vrak oppe på rommet i 2 dager nå.. Begynner å bli litt lei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå