robertk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med denne. Har en PC med Win XP, som til tider kan være litt umulig.. Når jeg skal starte maskinen, så booter den bare. Like før Windows logoen skal komme opp, slår den seg av og starter på nytt. Får spørsmål om at jeg vil starte i sikkermodus, sikkermodus med nettverk, sist fungerende innstillinger eller på vanlig måte (def.). Dersom jeg ikke gjør noe, går den da i "loop", da den prøver å starte Win på vanlig måte. Prøver et av de andre valgene, og da etter et par forsøk, kommer Win opp. Noen som vet hva som er galt? Evnt kjenner til hva som må gjøres? Må jeg installere Win på nytt, formatere ?? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 da har hendt med meg og bror min, da som hjelpte var å innstaler windows på nytt:p Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dette kan f.eks være et driverproblem. Når oppstod problemet? Lenke til kommentar
robertk Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 darkness| skrev: Dette kan f.eks være et driverproblem. Når oppstod problemet? Første gang jeg opplevde dette var for et par uker siden. Så har det bare kommet igjen med ujevne mellomrom.... Har ikke installert noe på maskinen i dette tidsrommet!!! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Eller det kan være minneproblem... Last ned, brenn ut, og kjør testen en stund : http://www.memtest86.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå