Ongabonga Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er det noen som har erfaringer med det eller er det helt elendig i fohold til de med ledning? Sennheiser RS 65 Sennheiser RS 85 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hodetelefoner med ledning i samme prisklasse vil mest sannsynlig gi bedre lyd. Du får faktisk sennheiser HD580 til prisen av RS85. Endret 24. september 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Bedre lyd ja, men hvor ille/mye er det snakk om? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg vet ikke, har aldri hørt på en trådløs hodetelefon. Hva skal du bruke det til? Det er sikkert helt kurrant til mp3 lytting og TV titting. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Jeg vet ikke, har aldri hørt på en trådløs hodetelefon. Hva skal du bruke det til? Det er sikkert helt kurrant til mp3 lytting og TV titting. Skal bruke de til alt fra film - til mp3, men jeg bruker ikke 2000,- hvis det er heelt elendig..... Da blir det nok noe med ledning. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvis du ikke har behov for tråløst vil jeg absolutt anbefale deg å kjøpe en vanlig hodetelefon. Brukeren JensL her på forumet har kanskje peiling på de tråløse hodetelefonene du linket til, hør med han. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har ikke hørt på de to Sennheiserne du nevner, jeg har ikke giddet. Jeg har testet noen, bl.a. Beyerdynamics dyreste (RSX600), og den låt greit, men ikke mer. Personlig synes jeg ikke det er verdt å betale så mye for å slippe kabelen. Da kjøper jeg heller en god skjøtekabel til noen hundringser. HPX.no skriver at de låter som en god FM radiosending, og det synes jeg er en grei beskrivelse egentlig. Det blir litt sus og redusert dynamikk. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Men da er det avgjort: ingen trådløst hodesett til meg Takk for hjelpen begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå