Gå til innhold

19" LCD til ca 4000,-?

dEEp_FisH

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å kjøpe meg en ny skjerm og jeg vurderer å anskaffe meg en 19" LCD skjerm i prisklassen 4-5000,-

Bruker for det meste maskinen min til å se på film, men spiller også en del spill (3rd person, bilspill, battlefield) Bruker også PCen til å redigere film.

Noen tips til en bra skjerm utifra dette? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til den summen får du stort sett gode 17-tommer skjermer og dritt når det gjelder 19-tommer. Et unntak er BenQ FP937S, som det kommer en test av på hw rett over helgen ;)

Så du mener at man ikke bør kjøpe seg LCD til den summen? Har selv vurdert en spille LCD til samme pris. Da tenkte jeg på Philipsskjermen jeg nevnte ovenfor.

Lenke til kommentar
Til den summen får du stort sett gode 17-tommer skjermer og dritt når det gjelder 19-tommer. Et unntak er BenQ FP937S, som det kommer en test av på hw rett over helgen ;)

Så du mener at man ikke bør kjøpe seg LCD til den summen? Har selv vurdert en spille LCD til samme pris. Da tenkte jeg på Philipsskjermen jeg nevnte ovenfor.

Du burde kjøpe LCD til den prisen, men en 17" LCD ;)

Herr Brun

Lenke til kommentar

Man bør i alle fall ikke håpe på en god 19-tommer til 4.000 Det hjelper en del når man krabber litt over 5.000. 17-tommere får man i svært god kvalitet til 4-5000

edit, sorry for dobbelposten - trodde jeg var i en ny tråd :p

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...