Gå til innhold

Half-Life 2: Collector's Edition Revealed?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,24/09/2004 : 17:13]
[iC,24/09/2004 : 11:02] De har vel prøvd den t-skjorta på kun èn person, og det må vel være: Gabe! :lol:

BTW: Nei, han bruker vel xxxxxxxxxxl han :ermm:

Veldig nødvendig må jeg si.

Lav takhøyde her?

Han liker bare å rakke ned på mer eller mindre ALT jeg sier ;)

Det gjør jeg ikke, men av og til kommer det en del unødvendig pjatt som overnevnt.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
[iC' date=24/09/2004 : 17:18]
XL  :thumbdown:  To størrelser for stor for meg, vi under 1.80 blir aldri prioritert iht til T-shirts som følger med spill, filmer ol. Synes faktisk det er ganske rart, da det er fler mennesker under 1.80 enn over  :hmm:

Bedre med for stort enn for smått, vet du vel ;)

Liker at skjorten er litt liten og trang, synes det er langt kulere enn litt for stor. Men så er ikke alle like sexy som meg :p

Lenke til kommentar
[iC,24/09/2004 : 17:18]
XL  :thumbdown:  To størrelser for stor for meg, vi under 1.80 blir aldri prioritert iht til T-shirts som følger med spill, filmer ol. Synes faktisk det er ganske rart, da det er fler mennesker under 1.80 enn over  :hmm:

Bedre med for stort enn for smått, vet du vel ;)

Liker at skjorten er litt liten og trang, synes det er langt kulere enn litt for stor. Men så er ikke alle like sexy som meg :p

:!: Ok, kanskje ikke alle har den samme smekre kroppen som deg. Men vil helst ikke komme over en HL2 nerd på 1.98 og 120kg med skjortestørrelse S heller da. Litt for "sexy" for meg :p

Lenke til kommentar
[iC,24/09/2004 : 17:18]
XL  :thumbdown:  To størrelser for stor for meg, vi under 1.80 blir aldri prioritert iht til T-shirts som følger med spill, filmer ol. Synes faktisk det er ganske rart, da det er fler mennesker under 1.80 enn over  :hmm:

Bedre med for stort enn for smått, vet du vel ;)

Liker at skjorten er litt liten og trang, synes det er langt kulere enn litt for stor. Men så er ikke alle like sexy som meg :p

:!: Ok, kanskje ikke alle har den samme smekre kroppen som deg. Men vil helst ikke komme over en HL2 nerd på 1.98 og 120kg med skjortestørrelse S heller da. Litt for "sexy" for meg :p

Det var ment som en spøk ;)

Lenke til kommentar
[iC,24/09/2004 : 17:13]
[iC,24/09/2004 : 11:02] De har vel prøvd den t-skjorta på kun èn person, og det må vel være: Gabe! :lol:

BTW: Nei, han bruker vel xxxxxxxxxxl han :ermm:

Veldig nødvendig må jeg si.

Lav takhøyde her?

Han liker bare å rakke ned på mer eller mindre ALT jeg sier ;)

Det gjør jeg ikke, men av og til kommer det en del unødvendig pjatt som overnevnt.

Hvis du er så lite glad i unødvendig pjatt o-store-tomas burde du kanskje starte med å feie for egen dør? :p

 

En må jo få lov til å spøke med at:

 

1. Hmmm, t-skjorte størrelse xl, hva tar de oss for å være?

2. Hr. Newell selv er "godt embalert".

 

Synes den var festlig jeg. Må da ha lov til å spøke litt uten at en blir fleima for det.

 

Quote smetho

Ok, kanskje ikke alle har den samme smekre kroppen som deg. Men vil helst ikke komme over en HL2 nerd på 1.98 og 120kg med skjortestørrelse S heller da. Litt for "sexy" for meg

 

Hehehe, ikke noe vakkert syn nei. Får jeg en xl-skjorte derimot kan jeg bruke det som telt.......

Lenke til kommentar
Joa, det er helt greit å bruke et forum på å rakke ned på vekta til andre personer.

 

Dette burde gjelde like mye for Gabe som alle andre forumbrukere som somregel ellers bellønes med advarsler i følge de andre brukerne som har fått det når de har gjort det.

Huff da!

Tråkket jeg på et sårt punkt?

Det var jo ment som en SPØK da!

Folk spøker jo om politiken i Norge, om Duke Nukem Forever's ventetid, ja faktisk om så og si ALT!

Så skal da ikke jeg få lov til å slippe ut en, som jeg mener var litt passende, selv om den var off-topic...

Jeg skjønner om du ikke skjønner meg (du har jo litt vanskelig for å skjønne meg), så jeg må beklage!

Om jeg hadde vært så moralistisk og regel-følgende som deg, så hadde jeg nok rapportert meg selv...(men du har vel allerede rapportert meg, så det er jo nesten ingen vits i)

 

BTW: Du skal (joda, sikkert tilfeldig) alltid lage en STOOOR diskusjon, hver gang jeg sier noe, du! (det føles i allefall slik)

Lenke til kommentar
Joa, det er helt greit å bruke et forum på å rakke ned på vekta til andre personer.

 

Dette burde gjelde like mye for Gabe som alle andre forumbrukere som somregel ellers bellønes med advarsler i følge de andre brukerne som har fått det når de har gjort det.

jeezz... han mente det som en helt uskyldig spøk. Støtter faktisk metallic i denne saken (må være første gang). Hvis det var noen som følte seg støtt av det er det jo bare og beklage.

 

btw: det jeg beundrer mest hos et menneske er hvis man kan ha litt sjølironi og ikke ta alt så høytidlig. som f.eks ASCIwhite :thumbup:

Lenke til kommentar
Joa, det er helt greit å bruke et forum på å rakke ned på vekta til andre personer.

 

Dette burde gjelde like mye for Gabe som alle andre forumbrukere som somregel ellers bellønes med advarsler i følge de andre brukerne som har fått det når de har gjort det.

jeezz... han mente det som en helt uskyldig spøk. Støtter faktisk metallic i denne saken (må være første gang). Hvis det var noen som følte seg støtt av det er det jo bare og beklage.

 

btw: det jeg beundrer mest hos et menneske er hvis man kan ha litt sjølironi og ikke ta alt så høytidlig. som f.eks ASCIwhite :thumbup:

:yes:

Lenke til kommentar
[iC' date=24/09/2004 : 20:49]
Selv om den bare koster 79.99$ så kommer jo prisen på frakt i tilegg. Og siden vi bor i Norge så blir ikke frakten billig kan dere skjønne!

Ja, og i tillegg blir jo ikke prisen den samme om man kjøper den her i Norge!

Om man kjøper den HER, så blir nok prisen tett oppi rumpa på 1000-lappen har jeg en frykt for... :ermm:

Man er jo toskete om man kjøper pakken her i landet, eg glemte i min forrige post å kommentere dette :roll: Eg ville hvertfall ha bestilt den fra play.com, eller noe. Men for all del løp å kjøp her i landet til en blodpris :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...