AvIOn Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Heisann. Jeg har en Siemens M65 med masse bilder på. Vil overføre disse til dataen (laptop), har IR-port på laptoppen, så kan jeg sende bildene over via IR? hva trenger jeg av programmer evt.. Og jeg driter i om det går tregt.. bare det går så er jeg pleased:D Takkers Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du trenger vel ikke noe program til det? Nå veit jeg ikke åssen det er med Siemens, men med SE og Nokia så velger jeg bare overfør via IR også trykker jeg motta eller godta på pcen. Bruker da ikke noe program til pcen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Trenger ikke program nei, bare velg fila, trykk Send - Via IrDA Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Takk for svar. Skal teste dette straks jeg:D Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det funker nok, slik det funka her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå