KnutIvars Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei! Jeg har nå kjøpt meg silent viking, og installert denne med AC3 på en Athlon 1,2. Denne har 53 grader når jeg er på mirc og surfer litt.... dvs nær IDLE. Er ikke dette litt vel MYE?!?!??!! Jeg har lest på microplex om noen som hadde 40 grader på sin 1.4!! hvorfor ? Merk : jeg har ingen kabinettvifter på for øyeblikket. Abit KG7-RAID, athlon 1,2 , 256DDR, Geforce2 MX400 ... Jeg hadde en coolermaster vifte tidligere og fikk akkurat samme temperaturer.. men har hørt at denne skal kjøle bedre! .... noen som har prøvd å bytte vifte på silent Viking ? slik at det blir "Noisy Viking" ? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Den tempen er høy ja. Hva er kabinettempen din? Hvis du tar av sida på kabinettet, og cpu temperatur synker mye, burde du nok kjøpe deg en kabinettvifte eller fem.. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hvis det blir varmt inni kabinettet så sier det seg selv at den ikke klarer kjøle noe særlig, så du burde nok prøve å ha den uten side deksler en stund, tipper den vil synke da.. ellers har du gjort noe rart =) Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 hehe.. kabinett temp'en er på rundt 28/30 grader (nede/oppe). Er det normalt at CPU'en er så varm da ? har 4stk 80*80 vifter i kabinettet, men pga mekking av kontroller, så er de forløbig ute av drift. Hadde de i drift når jeg klokka til 1200@1490 :smile: Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 du må nesten bare prøve å få litt gjennomtrekk og se om det hjelper. men silent viking er først og fremst silent... ikke verdens beste kjøling. en kjenning av meg hadde de temperaturene som du oppgir sånn omtrent. du bruker ikke asus probe vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå