rbuljo Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 heley, noen som har denne eller vet noe om den? finner hverken produsent link eller noe.. virker fancy.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Bestilte den nettopp, håper jeg har gjort et bra kjøp. For i likhet med deg så har jeg ikke funnet noe info om denne fjernkontrollen. Tror den er ganske ny. Endret 25. september 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Lurte også på å kjøpe den. Den ser jo litt kul ut da... Edit: Bestilte den jeg også Endret 25. september 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 hehe.. jeg har fått den.. og må si, den er ganske kul.. men skjermen eter batteri! og du må bli vant til den.. littt rart og trykke de fleste kommandoene på en skjerm istedenfor knapper.. men det er jo en universalkontroll, så det negative sir seg selv.. programering, learnig osv.. men masse fine funksjoner.. som f.eks macro funk.. kan f.eks skru av alt av tv, stereo, dvd, osv med ett trykk.. bare å programere seg ihjel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå