bluesman Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Takk, Skrue. Ja, det var en enkel og lett test for og sjekke om det viser 100% Jeg skal kjøpe meg et slikt hydrometer når jeg får radiator ute. Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Spray hk'et godt inn med sillikon eller klarlakk. Kanskje det kunne funket. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Spray hk'et godt inn med sillikon eller klarlakk. Kanskje det kunne funket. Ja, jeg har skaffet meg en lakk som legger en type "flytende" gummi over komponentene nå. Skal se om jeg kan lage en isolasjonsguide med tiden, må testes ut først Lenke til kommentar
Johnxtultra Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har montert radiatoren min i en gammel fryser...holder stabil temperatur på 7 grader, kondensen holder jeg meg unna med hjelp av nitrogengass Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har montert radiatoren min i en gammel fryser...holder stabil temperatur på 7 grader, kondensen holder jeg meg unna med hjelp av nitrogengass Vil ikke den fryseren ta kvelden temeligt fort? Lenke til kommentar
Johnxtultra Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fryseren er gammel og jeg har lagd hull i den....kjører min intel 3,6 på 4,4 ghz....funker fett!! Lenke til kommentar
Johnxtultra Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nå kjører jeg den på 5 ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå