Walter Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Hei, Under flytting har mitt ASUS P4P800 Deluxe sluttet å virke. Skjermen er sort. Jeg får ingen feilmeldinger fra kortet, ikke et pip eller en eneste liten kvinnestemme som sier meg noe?? LED er grønt. Strømforsyning virker som den er o.k. Skjermen fungerer fint, det gjør også skjermkabelen. Etter å ha testet med annen PC vet jeg at skjermkortet er i orden. Det er også rammen osv. Har testet HK med kun ram og skjermkort, men ingen respons. Antar at feilen muligens ligger i AGP socketen, men er usikker. Tips? Hvilket HK er en god og stabil arvtaker? Skal ha på en P4 3.2GHz 800MHz Northwood. Altså trenger jeg ett socket 478 kort PCen brukes til bildebehandling og videoredigering. P4P800E Deluxe til 999 eller er det verdt pengene å ta en P4C800E Deluxe til 1700? Tviler egentlig. Eller er det noe annet HK jeg bør satse på? Takk for svar. Endret 23. september 2004 av Walter Lenke til kommentar
driv Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Samme feil som jeg har fått. fant du ut noe om den feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå