Gå til innhold

Canon i550 fargeproblem

Anbefalte innlegg

Jeg har en canon i 550 som har fungert utmerket.

I det siste har den begynt å jukse med fargene, slikat utskriftene får helt "ville" farger.

Om jeg renser- dyprenser skriverhodet blir det bra for en liten stund.

for meg ser det ut som f.eks gul ptron som ligger lengst unna svart blir forurenset derfra.

Har byttet patroner men det blir raskt lik ille .

Kan noen hjelpe meg med den.?? er det patronene eller noe annet med skriveren

På fprhån takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en canon i 550 som har fungert utmerket.

I det siste har den begynt å jukse med fargene, slikat utskriftene får helt "ville" farger.

Om jeg renser- dyprenser skriverhodet blir det bra for en liten stund.

for meg ser det ut som f.eks gul ptron som ligger lengst unna svart blir forurenset derfra.

Har byttet patroner men det blir raskt lik ille .

Kan noen hjelpe meg med den.?? er det patronene eller noe annet med skriveren

På fprhån takk :-)

Har du satt inn patronene i riktig rekkefølge? Black - Cyan - Magenta - Yellow. Er det originale fargepatroner eller har du prøvd å fylle dem med refillblekk? (isåfall kan det bli krøll om du ikke får tettet patronen helt)

Lenke til kommentar

Joda jeg har satt dem inn i riktig rekkefølge. Har heller ike brukt refill, men har kjøpt patronene far blekkpatron.no

På jobben hadde vi også et par canonskrivere hvor det samme skjedde, bl.a en Canon S-750

Føler jeg har prøv alt , men det er tydligvis noe som ikke stemmer

Lenke til kommentar
Joda jeg har satt dem inn i riktig rekkefølge. Har heller ike brukt refill, men har kjøpt patronene far blekkpatron.no

På jobben hadde vi også et par canonskrivere hvor det samme skjedde, bl.a en Canon S-750

Føler jeg har prøv alt , men det er tydligvis noe som ikke stemmer

Da skulle jeg tro det hadde noe med printerdriveren å gjøre. Men jeg har ikke opplevd det selv, så jeg kan ikke vite noe sikkert. Har du prøvd å oppdatere driverne?

Lenke til kommentar

Der har du problemet, blekket funker ikke i Canon printere jeg hadde store fargeprobleme med min i850 med patroner fra blakkpatroner.no når jeg gikk tilbake til orginal blekk forsvant problemet.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også det problemet (på i550) for et halvt år siden, men med originalt blekk. Den gule patronen ble fylt opp med svart, og fargene ble helt åNdsvãAkê.

Jeg var klar til å kjøpe nytt skriverhode, men så:

Kjørte dyprensing et par ganger, skiftet så blekkpatronen som forurenset var, og kjørte dyprensing en gang til, og siden har alt vært normalt. Knallskriver, forøvrig.

Anbefaler dyprensing med en gang du har satt i ny patron, men du vel allerede byttet har gjort.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...