GRendal Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hei! jeg sitter på 61.77 driverne nå står det. vil gjerne prøve de nye 66.32 Beta driverne til mitt 6800GT kort. MEN: jeg finner bare Nvidia drivers i Legg til\fjern programmer? dette er vel for hovedkort ( Nforce3 250). finner ikke noe display drivers? men jeg har lixom N-view nederst i høyre hjørne, med masse innstillinger.. hvordan innstallerer man nye drivere? kan jeg innstallere bare eller? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Nvidia drivers er skjermkort driverne.(bare å avinstallere). Hvis det er med ei mappe som heter modded_inf med 66.32 driverne, så må du legge inn den inf.fila isteden for den som er i driverne fra før. Jeg måtte gjøre det med mitt kort. Edit:Dette har du spurt om før, og fått svar. Endret 23. september 2004 av ghbing Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Velg "fjern" på nvidia drivers så skal du, etter all formodning, få opp et lite vindu hvor du kan velge hva du skal avinstallere, evnt fjerne alt. Så haker du bare av Nvidia display drivers og lar det andre være (dvs ikke fjern). Voila! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Velg "fjern" på nvidia drivers så skal du, etter all formodning, få opp et lite vindu hvor du kan velge hva du skal avinstallere, evnt fjerne alt. Så haker du bare av Nvidia display drivers og lar det andre være (dvs ikke fjern). Voila! hei. ok! tusen takk for svar? så tar jeg å laster ned 66.32 drivere og installerer de istedenfor>? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvor finner man 66.32 driverne? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Hvor finner man 66.32 driverne? guru3d.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå